Verešovou nechtěli pustit na koncert klavárního mága Holleho

18.12.2017

Od tohohle sexy fešáka by se Verešová nechala klidně učit na klavír!
Na koncert jí "nechtěli pustit"!

Když už někam modelka a herečka Andrea Verešová přijde, musí to stát za to. Původně plánovala strávit jeden z mála volných dní doma s rodinou a s dětmi péct cukroví, ale nakonec byla ráda, že přijala pozvání na unikátní piano show skvělého slovenského klavíristy a zpěváka Jozefa Holleho. Jeho koncert v pražské Zrcadlové kapli jí, stejně jako její sestru, kterou vzala s sebou, naprosto dostal!

"Já opravdu nemám slov! Sledovat tu neskutečnou hru jeho prstů na klaviatuře, tu rychlost, slyšet ty úžasné tóny, doprovázené jeho bandem a slyšet ho do toho skvěle zpívat, prostě super večer, v nádherných prostorách. Já jsem nadšená a všem vřele doporučuji jít se na nějaký z jeho koncertů podívat," svěřila se Andrea Verešová, která pro ten večer zvolila sexy černý outfit.

Na koncert do Klementina se ale málem nedostala. "Nechtěli mě sem pustit," usmívala se modelka. "Měli jsme maličko zpoždění a paní z pokladny zamkla dveře, aby alespoň kousek koncertu viděla na vlastní oči. Naštěstí nám pak PR manažer Jozefa přišel odemnknout. Tohle bych nerada, aby mi uteklo," podotkla Andrea.Jozef Holly, který má na svém kontě už nejméně šest desek, právě nyní novou, zpívanou vánoční, jede na rodném Slovensku Vánoční tour, za sebou má už jedno jarní. Kromě toho koncertuje na prestižních akcích jak ve své domovině, tak třeba v Polsku, nebo v Německu, kde několik let hrával i na luxusních výletních lodích. Pražský koncert si kromě Verešové nenechaly ujít třeba zpěvačka a muzikálová herečka Petra Slaninová, která momentálně hraje v Sestře v akci a znovu "reinkarnovala" dívčí skupinu Koule, nebo exminsitryně zdravotnictví Marie Součková."Bylo mi ctí koncertovat v Praze, i když jsem tam nehrál poprvé, ale vlastní koncert jsem tam měl premiérově. A to, že přišla Andrejka Verešová mě velmi potěšilo. Samozřejmě, stejně jako další diváci. Byla to úžasná atmosféra a budu se těšit brzo opět," prozradil Jozef Holly, který hraje klasiku, ale tak trochu "jinak", filmovou hudbu a jeho klavírní variace dostanou každého. Dostaly právě i slavnou modelku, která si po vystoupení na chvíli s Mistrem sedla za klavír. "Od Tebe bych se klidně i nechala učit na klavír, ale nestačila bych ti," dodala v reakci na rychlost a hbitost prstů, s nimiž klavírní mág předvádí svou show!Už na jaro příštího roku se plánuje velký koncert v jednom z pražských divadel, na které si prý už teď rezervuje Verešová lístky do první řady...

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky