Velikonočně s Kateřinou Mátlovou alias Kate Matl

12.04.2020

Zpěvačka a moderátorka Kateřina Mátlová, působí především v zahraničí pod jménem Kate Matl. v Německu navázala spolupráci se světově známým hudebníkem DJ BoBo s kterým vystupuje dodnes a kde se stala hlavní zpěvačkou. Letos  měli naplánováno několik letních open air koncertů po Evropě, ale  koronavirová epidemie zapříčinila zrušení již 24 vystoupení a tak to vypadá, že Kate stráví léto v Česku.

Jak trávíte Velikonoce, dodržujete nějaké tradice?

Velikonoce a vlastně i ostatní svátky se snažím trávit s přítelem, s rodiči , se sestrami a vůbec s rodinou. Nejraději je trávím doma v Praze, i když místo není to hlavní. Důležitější pro mě je, koho mám kolem sebe. Například minulý rok jsme se jeli ohřát do Dubaje. Někdy mi sváteční čas nabourají i pracovní povinnosti. Před šesti lety jsem měla vystoupení pro nadaci Smile & HIV foundation v Ghaně a zůstali jsme tam i přes velikonoční svátky. Na tradice ale nezapomínám nikde, pokud mi to okolnosti dovolí.

Barvíte nebo barvila jste vajíčka a máte z dětství nějakou vzpomínku?

Vyfukování a barvení vajíček vždy patřilo k mým oblíbeným tradičním aktivitám, hlavně v dětství, a myslím si, že mi to i šlo. Jednou, když jsem byla malá, mi můj výtvor sestra Alžběta rozmačkala. Nejednou takhle v jejích rukou skončila nějaká křehká věc. Byla jsem z toho smutná a pamatuji si to dodnes.

Co ty letošní, budou přeci jen kvůli koronaviru o něco jiné?

Bohužel ano, s rodiči a zbytkem rodiny se neuvidím. Máme ale sesterský chat, kde o sobě všechny víme a posíláme si navzájem i fotografie a denní novinky. Letošní Velikonoce tedy strávíme ve třech s Michalem a našim pejskem Etrem.

Bude někdo, kdo Vás přijde vyšupat a pro nadílku?

Snad přítel Michal, i když s tou nadílkou tedy nevím.

Jak trávíte dny v karanténě ?

Snažím se aktivně a zatím se mi to daří. První dny patřily uklízení a vybalování věcí ještě ze stěhování z minulého roku. Dodnes jsem na to neměla poradně čas a doma jsem trávila kvůli pracovnímu vytížení jen málo času. A také mě denně zaměstnává psí režim. Chodíme s Etrem ven, hrajeme různé hry a trénujeme poslušnost. A abych nevypadla z formy, každý den v 11 hodin cvičím a on-line tyto lekce sdílím svým přátelům a fanouškům na svém @katematl Instagramu a Facebooku. Kdo chce, může se přidat. Hlavně sociální sítě jsou dnes způsob, jak neztratit s ostatními kontakt.

Co plánujete na letošní léto?

Uvidíme, jaká bude situace. S DjBoBo jsme měli naplánováno několik letních open air koncertů po Evropě a mě čekala sólová vystoupení na festivalech v Česku i Německu. Právě v Německu mi ke dnešnímu dni zrušili už 24 vystoupení a halové koncerty s DjBoBo se přesouvají na letošní podzim a jaro příštího roku. Také mě moc mrzí odvolané vystoupení při zahájení fotbalového utkání Česko vs Mexiko plánovaného v USA. Takže na pracovní léto to letos moc nevypadá. A protože ani cestovat nebude možné, bude to domácí léto.

Co prvního "hodláte udělat", až se opatření kvůli covid-19 zmírní či zcela zruší?

Určitě objedu svou rodinu a přátele. Po pracovní stránce je to jasné, vystoupení a koncerty.

Foto archív Kateřina  Mátlová a Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky