Velikonočně s Heidi Janků

08.04.2020

Velikonočně s Heidi Janků, když si  je NAČANČÁ.

Jak trávíte Velikonoce, dodržujete nějaké tradice?
Tradice sice dodržuji, ale spíš nedobrovolně:-)) Ono ta pomláska je příjemná jen pro pány a kluky, my holky spíš počítáme jelita a ošetřujeme zarudlou pokožku od jalovce:-)) Ale prý je to proto, abychom neuschly, takže se to prostě musí vydržet. Jinak Velikonoce moc neumím a kdykoli byla možnost, odjížděli jsme s manželem buď na hory nebo do tepla.

Barvíte nebo barvila jste vajíčka a máte z dětství nějakou vzpomínku?
Snažím se, dokonce jsem jednou zkoušela obarvit vajíčka v cibulových slupkách. Na to ale potřebujete bílá vejce a ty jsou v posledních letech nedostatkové zboží. Na něco zásadního z dětství si nepamatuju, ale před pár lety jsem na internetu našla techniku barvení vajec díky starým lakům na nehty. No nevypadá to špatně, ale lakem zaváněl celý barák a navíc se pak ty vejce ani nedají konzumovat.

Co ty letošní, bude přeci jen kvůli koronaviru o něco jiné.
No já už mám trochu nazdobeno, asi si upeču beránka, ale jinak letošní Velikonoce strávím sama jen s Edou, který je z karantény nadšený, protože jsme stále spolu a na dlouhé procházky chodíme pravidelně. A stejné to bude i o Velikonocích. Asi budu i trochu pracovat na zahradě. Prostě karanténa.

Bude někdo, kdo Vám přijde vyšupat a pro nadílku?
V rodině jsme si řekli, že to asi nebudeme pokoušet a cizí koledníky nepustím. Loni jsme se sešli u sousedů a Velikonoce jsme slavili tak nějak pospolu - máme tady docela fajn partu. Letos se budeme muset bez grilování a posezení u vína obejít, škoda!

Co plánujete na letošní léto?
Já raději neplánuju. Možná pojedu zase na pár dní na chatu do Beskyd, s dovolenou v zahraničí nepočítám. Byla bych moc ráda, kdyby se nezrušily letní akce, které mám nasmlouvané, hlavně kvůli kapely. Tak hezky se to rozjíždělo a teď je letní sezona dost nejistá. Je to smutné a podle mě pro mnohé z naší branže likvidační. Uvidíme.

Co prvního "hodláte udělat", až se opatření kvůli covid-19 zmírní či zcela zruší ? Ráda bych hned jela zpívat, neříkám, že mi kontakt s lidmi a podium nechybí - chybí a moc! Už, aby to skončilo.

Foto: Heidi Janků a Jaroslav Hauer

Rozhovor: René Kekely

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky