Toho byste nepoznali! Zpěvák Jaroslav Parči ze Superstar maká na svém těle, shodil už 15 kg!

06.03.2018

Tomu se říká dokonalá proměna! Zpěvák Jaroslav Parči chystá nový projekt, a tak se rozhodl změnit i vzhled. Z kluka s bříškem je teď pořádný fešák! "Byl jsem obézní a při těle. Začal jsem si všímat na fotografiích z koncertů a akcí, že se sám sobě přestávám líbit, doslova jsem se sám sobě hnusil. Velké břicho, když jsem zpíval, rychle jsem se potil, udýchával. Nebylo to nic lichotivého," svěřil Jaroslav.

A tak vyrazil do posilovny a začal pravidelně trénovat. Podařilo se! Shodil už patnáct kilo a tělo se mu změnilo k nepoznání. "Teď zvládnu mnohem větší zátěž vystoupení, nepotím se tolik jako dříve, cítím se mnohem lépe. Mám spoustu energie na rozdávání a sebevědomí se mi zlepšilo! Zpěvák by měl vypadat tak, aby se na něj dalo i dívat a ne jen poslouchat," říká Jaroslav, který chystá nový projekt a natáčení videoklipu s kubánskou skupinou CUBANAZO. Do té doby chci vypadat perfektně," svěřil Jaroslav.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky