Roman Šebrle je profesionálem jen v úvozovkách

27.07.2020

Sportovní legenda a moderátor Roman Šebrle se v životě nudit neumí. Přestože se nyní stal součástí CNN Prima News, což je pro něj jistě velká profesní výzva, své závislosti na sportu se nevzdává věnuje se mu denně.

"Snažím se najít alespoň hodinu každý den," říká atlet, který se teď převážně věnuje golfu, přestože to rozhodně nebyl sport, který by jej hned oslovil. "Přiznám se, že golf mě vůbec nelákal. Díval jsem se na něj skrz prsty, říkal jsem si, že to není sport a je to záležitost pro snoby. Přišel jsem k němu díky kamarádovi, který mě v Jižní Africe přemluvil, abych si to šel alespoň zkusit. Ke hraní tam nic nepotřebujete, takže jsem tomu dal šanci," vypráví Šebrle. Tehdy ani on sám nečekal, že z pár odpalů na dovolené se stane kariéra profesionálního hráče.

"Když jsem skončil s profesionální atletikou, dva, tři roky jsem se hodně intenzivně věnoval golfu. V Golf Clubu Beroun jsem trénoval pořád a dostal se na profesionální úroveň. To hřiště už znám velmi dobře, ale pořád mě baví," vysvětluje. "Já říkám, že jsem profesionál v úvozovkách, baví mě hrát s profíky, ale na turnajích se nijak neumisťuji, na tolik tréninku teď nemám, bohužel, čas," rozpovídal se sportovec.

Šebrle golf nebere čistě jako sportovní záležitost, a pokud si jde zahrát partičku s kamarády, soutěživost jde stranou. "Samozřejmě mám hrozně rád tu nervozitu před turnajem, kdy se ze sebe snažím dostat to nejlepší. Když jdeme ale s klukama hrát jen tak o pivo nebo o kafe, tak mi zas tolik o výsledek nejde. Ve sportu jde tedy vždycky o výsledek, ale tam mi vadí trochu míň, když nehraju tak dobře," směje se.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky