Peter Pecha alias Rocky se postaví do opravdového Ringu

22.08.2017

Peter Pecha alias Rocky se postaví do opravdového Ringu  
                          UŽ ZA NĚKOLIK DNÍ!

Jeho soupeř zatím není znám. Bude to prý pro Petra překvapení a dozví se to až těsně před samotným zápasem. "Nikdy jsem si to netoužil vyzkoušet. Ale ta nabídka přišla a já to zvážil. No a pak jsem si řekl, že to zkusím. Nemyslím si, že se tomu budu věnovat. Ale když už jsem k tomu přičichl, tak přičichnu se vším všudy," vysvětluje herec.

Rocky měl životní lásku Adrianu, která boxu nefandila. I Peter má přítelkyni, se kterou žije už několik let. Netajil se tím, že ani jeho lásce Kateřině Sedlákové tato informace neudělala velkou radost. "Nadšená nebyla. Ale věří, že vím, co dělám," komentuje Petr a s úsměvem dodává; "I když já si nejsem jistý, že vím, co dělám. Věřím lidem kolem mě, kteří se o mě starají a připravují mě. Snad vědí oni, co dělají. A myslím, že kdybych na to vůbec neměl, tak mě do ringu nepustí."

Muzikálový herec Peter Pecha zazářil a sklidil úspěch u publika díky své roli Rockyho ve stejnojmenném muzikálu, který se hraje opět od listopadu v Kogresovém centru Praha. Nyní si chce vyzkoušet, jaké to je stát v opravdovém ringu, a tak přijal další životní výzvu - v neděli 27. srpna 2017 se uskuteční jeho první boxerský zápas v Poděbradech.

Peter byl doslova vyzván svými kamarády z "gymu", kam chodí trénovat, aby se udržoval v kondici. "Vůbec mě to nenapadlo. Přemýšlel jsem nad tím, konzultoval jsem to s boxerama a ve finále jsem si řekl, že pokud půjde o exhibiční utkání, tak po intenzivní přípravě bych to mohl zvládnout," prozradil Pecha.

Dalo by se říci, že ho čeká podobný příběh, jako samotného Rockyho, pro kterého vítězství znamenalo vydržet až do konce při zápasu s Apollem. Petr se připravuje důkladně, ačkoliv má za několik měsíců svoje tělo v dobré kondici. "Nemám naboxováno. Snažím se co nejvíc sparingovat s různými soupeři," dodává Peter.

Petr trénuje skoro denně. Střídá samotný box s cvičením ve fitku. Nebál se přiznat, že má opravdu strach, protože je to pro něj zcela nová zkušenost. Příprava na Rockyho byla sice tvrdá, ale s nikým doopravdy nesoupeřil. Vždy se jednalo o pečlivě vychytanou choreografii, kterou diváci vnímají jako pravý boj. "Najednou si musím zvykat, že jsem na pár metrech čtverečních s chlapem, který mě chce vážně zbít. To je pro mě úplně jiný rozměr z hlediska jak fyzičky, tak psychiky," řekl Peter Pecha.

Petr má na přípravu velice krátkou dobu. A tak už se objevily komentáře, že se dočista zbláznil, a že to nezvládne. Jak to dopadne, jestli zápas ustojí, nebo dokonce vyhraje, se mohou zvědaví fanoušci dozvědět na vlastní oči a už v neděli 27. srpna 2017 na Letním galavečeru boxu v Poděbradech.

Muzikál Rocky se vrací do Kongresového centra 24. listopadu 2017 a vstupenky jsou v prodeji v síti TICKET ART a TICKET PORTAL. 

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky