Co má společného Karel Gott a celebrity z Hollywoodu? Hvězdu!

09.03.2018

Na slavnostní odhalení dorazil mistr v dobré náladě s tím, že jde o milník v jeho kariéře. "Hvězda je od nepaměti velký symbol využívaný při různých okolnostech, ať to je šesticípá Davidova hvězda, anebo Betlémská hvězda, která ukazuje cestu, anebo slavné  hvězdy před čínským divadlem v Hollywoodu, kde jsou slavné filmové hvězdy, ke kterým jsem vždycky vzhlížel vzhůru," prohlásil Gott. "Dneska se zařadím mezi významné osobnosti, které tady jsou. Jsem tady velice pyšný, je to pro mě událost. Když jsem před 35 lety napsal a zpíval melodii, kterou otextoval Pavel Vrba a nazval Hvězda chodníků, netušil jsem, že to bude částečně i o mě. Hvězda chodníků je v tomto případě symbol cesty, která vedla k tomuto ocenění," svěřil mistr.

Foto Jaroslav Hauer

Jen málokomu z českých celebrit se podaří mít vlastní hvězdu na chodníku slávy! Karlu Gottovi se to povedlo. Hvězda s jeho jménem nyní přibyla v Hudebním divadle Karlín, které má na repertoáru muzikál stvořený z jeho hitů - Čas růží.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky