Kristián Kodet se stal čestným občanem Prahy 1

18.07.2018

Kodet se v úterý 17. 7.  stal čestným občanem Prahy 1, které mu po odsouhlasení zastupitelstvem předal starosta této městské části Oldřich Lomecký.

 "To mě vážně potěšilo. Ten nápad vzešel od mých přátel, bylo to velké překvapení a nesmírně si toho vážím," podotkl Kristian Kodet, který žije řadu let v samém centru Prahy.

Jinak ale většinu času tráví na své chalupě, na bývalé barokní faře na Táborsku v jižních Čechách, kterou před patnácti lety koupil a nákladně zrekonstruoval.

"Já jsem byl dvakrát v emigraci, dvakrát jsem vlastně o všechno přišel, ale nepřišel jsem o radost ze života, o lásku k vlasti, o nějaké ideály a dobré lidi kolem sebe a o svou skvělou manželku a rodinu," podotkl malíř, který za svůj život koupil, opravil a prodal na dvacet domů u nás i v zahraničí.

Celoživotně ho kromě starých domů baví sbírání historických věci, které, jak on sám říká, mají duši. I proto si před časem v Táboře u náměstí pořídil malou galerii a antik, kde zaměstnává i svou nejmladší dceru Jacqueline.

"Léto strávíme na jihu Čech, na pár dní v Rakousku a na podzim se zase na chvíli vydáme do našeho domku na Floridu," dodal Kodet, jehož obraz visí i v sídle amerických prezidentů - v Bílém domě.

 

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky