Zpěvačka Anna Julie Slováčková vydává debutové, sólové album s názvem Aura.

10.02.2021

Foto archív zpěvačky a Jaroslav Hauer

Zpěvačka a herečka Anna Julie Slováčková vydává 12.2.2021 své první, sólové album. CD s názvem Aura obsahuje 11 skladeb, mezi kterými je i singl Nepopsaná, Co víc, či Sluneční zář.
Album s pop-rockovými skladbami, které v sobě mají jemný náznak folku, je plný autorských písní a textů, které vycházejí z osobních zkušeností: ,,Na albu jsme pracovali několik měsíců společně s Patricií Fuxovou. Scházely jsme se, povídaly si a kromě hezkého přátelství vzniklo i několik písní a textů. Patricii jsem se na začátku psaní alba svěřila s těmi nejkrásnějšími a zároveň i nejtemnějšími momenty mého života. Z několika těch příběhů jsme vybrali témata a pak vznikaly písně. Něco přinesla Patricie, něco jsem přinesla já, na něčem jsme pracovaly společně," říká o tvorbě Slováčková.
,,Nedokážu říct, jaká písnička je pro mě z alba nejoblíbenější. Všechny mají něco do sebe. Nejvíc mě ale dojímá píseň Slunečnice. Je to duet, který se mnou nazpívala Marta Jandová, která tomu dala úplně jiný rozměr. Plánujeme na ni v blízké době udělat i videoklip."

Produkce celého CD se ujal Igor Ochepovsky. ,, Já, Patricie a Igor jsme spolu dělali již na singlech Co víc a Nepopsaná. Spolupracovalo se mi s oběma tak hezky, že jsem se rozhodla udělat celé CD pouze s nimi." Vysvětluje Anna.
Anna Julie Slováčková k albu Aura rovněž vydala i merch. ,,Mám velikou radost, jak moc se merch fanouškům líbil. Perfektně se hodí k celé desce." S kapelou se rovněž rozhodli vystupovat pouze pod Aniččiným jménem. ,,Už jsme to nechtěli dál komplikovat. Chceme, aby lidé hned věděli, o koho se jedná a věděli, že tvoříme jeden celek." Dodala však, že to na kapele, členech ani na jejich dalším fungování nic nemění.
Anička s kapelou plánují k vydání desky koncert spojený s křtem. Termín však záleží na současné situaci a vládních nařízeních. Doufají však, že by se mohl uskutečnit v květnu, či červnu.


CD i merch je možné objednat na webových stránkách
www.annajulieslovackova.cz

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky