Žilková  jako Macecha ? Ano, ale jen v pohádce

14.05.2018

Producenti chystané pohádkové show Tři oříšky pro Popelku ulovili dalšího hvězdného herce. Na nabídku zahrát v "Popelce" zlou macechu kývla držitelka Českého lva Veronika Žilková.

Premiéra pohádkové show Tři oříšky pro Popelku, která se bude uvádět v Kongresovém centru v Praze, je sice naplánovaná až na 12. října, pomalu se ale odkrývá obsazení. A je doslova hvězdné. Kromě Pavla Trávníčka v roli krále, Martina Krause jako prince či Anny Slováčkové a Moniky Timkové v roli nevlastní sestry se diváci mohou těšit i na Veroniku Žilkovou. Té producenti nabídli roli macechy a ona přijala.

"Nabídka mě moc potěšila. Letos mi bude 57 let a to je ideální věk na macechu, která chce vdávat dcery. Sama mám jednu dceru vdanou a ještě mě pár svateb mých dětí doufám čeká. Macecha je můj životní sen. Jednu jsem už hrála v pohádce České televize "O dvanácti měsíčkách"," svěřila se herečka.

Ta se na roli macechy doopravdy těší. Svěřila se totiž, že je mnohem lepší hrát macechu, než čarodějnici. "Ty jsou jenom zlé, ale macecha je jako konvalinka. Sladká, milá a jedovatá. Skvělá herecká příležitost," říká Žilková, která s touto životní rolí má své vlastní zkušenosti.

"Jsem v reálném životě pětinásobnou matkou a pětinásobnou macechou. Mrzí mě to, ale při výchově je třeba být někdy přísná a zlá, ale pro dobro dětí. Macecha chce taky dobro, ale jen pro vlastní děti. Její špatnou vlastností je nespravedlnost a necitelnost," vysvětlila Veronika, která ačkoliv má svých dětí dost, vzala si další do pěstounské péče.

"Mám ráda děti a děkuju osudu za velkou rodinu. Ta nejmladší Kordulka je samozřejmě s námi a ty velké se často vracejí a je s nimi velká legrace," uzavřela herečka.

Originální rodinná show Tři oříšky pro Popelku diváka přenese přímo do notoricky známého pohádkového příběhu nejen prostřednictvím hereckých výkonůznámých osobností v čele s Pavlem Trávníčkem, ale také díky jedinečné výpravě s množstvím kostýmů, kouzel a jevištích efektů. Plánovaných je celkem 43 představení. Jedná se především o víkendy, kdy v sobotu se hraje odpoledne i večer. Show je vhodná pro všechny generace bez rozdílu.

"Tři oříšky pro Popelku je legenda a fenomén, který snad všichni milujeme. Věříme, že uděláme lidem radost, když přeneseme filmový příběh do divadla. V našem případě vlastně do velkého sálu Kongresového centra. Je před námi dlouhá cesta, několika měsíční přípravy, ale my to zvládneme. Máme tým lidí, kteří mají bohaté zkušenosti." vysvětluje producent Ing. Fawad Nadri (NOGUP agency).    

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky