Z dětské modelky ředitelkou České Miss a České Missis

02.05.2020

"Celé mé dětství rodiče provozovali obchody s dětským oblečením, maminka po nocích kreslila návrhy a logicky pak hotové výrobky zkoušela na mě nebo brachovi. Focení do časopisů bylo fajn, ale jak vidíte na fotce z přehlídky, módní mola zřejmě nebyla mou vášní," prozradila okouzlující Veronika, jaké byly její modelingové začátky. Nicméně modeling nikdy nebyl její opravdovou vášní." "Já žila od malička spíš sportem než modelingem. Milovala jsem gymnastiku i fitness aerobik, později jsem se stala instruktorkou všech možných stylů. A tím pádem jsem vyhledávala spíše soutěže spojené se sportem a stala jsem se Miss Wellness 2006, na klasickou miss jsem nikdy neměla postavu ani výšku," upřesnila Veronika, čemu se převážně v mládí věnovala, s tím, že nakonec šlo vše stranou kvůli její největší lásce - moderování. Farářová za sebou má angažmá v TV Nova, TV Prima, moderování stovek akcí i přímých přenosů včetně finále České Miss spolu s Martinem Dejdarem a Liborem Boučkem.

"Je důležité, aby děti měly stále nějakou náplň, jsem vděčná mé mamince za to, jak mě vychovala, a i v těžkých časech mi tvrdou prací umožnila dělat to, co jsem chtěla. Při výběru maminek do finále budeme hodnotit právě i aktivity, kterým se děti věnují. Držím všem palce," řekla Farářová, co je pro ni zásadní při výběru finalistek v soutěži Česká Missis.

Zdroj: Česká Missis

Krásná Veronika Farářová není na poli modelingu žádným nováčkem, cenné zkušenosti začala sbírat již jako malá holčička. Poprvé na mole stála už v pěti letech a první focení do časopisu absolvovala dokonce ještě mladší. Není tedy divu, že v dospělosti se přes moderování dostala až k postu ředitelky České Miss a České Missis.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky