Xindl X oslaví čyřicítku ve Foru Karlín

08.02.2019

Během jubilejního roku 2019 zahraje ve Foru Karlín, vydá zpěvník a album největších hitů.

Xindl X: Narozeninová oslava XL!

Pod tímto názvem se skrývá oslava 40. narozenin oblíbeného písničkáře, která proběhne 28.11. 2019 v pražském Foru Karlín. Předprodej vstupenek startuje 7.2. v síti Ticketlive.

Fanoušci se můžou těšit na jedinečnou koncertní show, plno zajímavých hostů a program sestavený ze všech Xindlových hitů a že jich má na svém kontě pěknou řádku. Pro připomenutí např. skladby Anděl, V blbým věku, Chemie, Cudzinka v tvojej zemi, Láska v housce, Dysgrafik nebo aktuální singl Dřevo, který na několik měsíců obsadil přední příčky rádiových hitparád.

"Ke krizi středního věku každý přistupuje jinak. Někdo si koupí Ferarri, někdo si pořídí milenku... a já si udělám narozeninový koncert ve Foru Karlín. Bez nadsázky můžu říct, že to je ten nejdražší a největší mejdan, jaký jsem kdy pořádal. Čtyřicet je římskými číslicemi XL, takže tenhle mejdan bude vážně XL, čili všechno větší. Větší scéna, větší světelná show, víc hostů, než jsem kdy na koncertě měl, a hlavně přehrajeme s kapelou úplně všechny singly, co jsem za svou kariéru vydal a navrch přihodíme i několik úplných novinek. Takže slavit se bude vážně dlouho!" dodává Xindl X.

Koncert ve Foru Karlín nebude to jediné, čím Xindl oslaví svoje jubileum. Kromě toho pro fanoušky nachystal zpěvník svých písní a také vydání svého prvního Best of CD.

"Když jsem měl na gymplu svou první kapelu, vydali jsme samizdatem demáč, co se jmenoval Greatest Hits. Tehdy ten název byla velká ironie a já skoro nemůžu uvěřit tomu, že jsem se dožil dne, kdy album největších hitů můžu vydat i bez té ironie. A úplně v šoku jsem z toho, že když jsem ty svoje dosavadní singly poskládal dohromady, vydalo to dokonce na dvojalbum. Najdete na něm 22 písní, co doufám, že už dobře znáte, a navíc i několik novinek, které momentálně finišujeme. A protože mi bylo jasné, že po poslechu tohodle alba budete mít všichni nepřekonatelnou touhu si ty písně sami zahrát, přichystali jsme i zpěvník, kde najdete texty a akordy skoro všech mých písní a i nějaké to povídání k nim."

Xindl X - Narozeninová oslava XL

28.11.2019 - PRAHA - Forum Karlín

Předprodej vstupenek: https://www.ticketlive.cz/cs/event/xindl-x-narozeninova-oslava-forum-karlin-2019

Prvních 200 šťastlivců získá lístek za zvýhodněnou cenu 449,- Kč.

Vstupenky na stání za 549,- Kč

Vstupenky na sezení za 749,- Kč

Vstupenky VIP za 1990,- Kč. Limitovaná edice vstupenek 40 ks.

VIP vstupenka zahrnuje (vip odbavení, stůl pro 2 osoby s občerstvením - víno, voda, snack, možnost barové obsluhy, meet & greet s Xindlem X)

Více informací na www.xindlx.cz a nebo www.facebook.com/xindlxofficial/.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky