Vypadal jak vánoční stromeček, ale zlato, to má v hrdle

08.12.2017

Radim Schwab ve zlatém saku rozezpíval Prahu: Vypadám jak vánoční stromeček, žertoval

První adventní neděli bylo ve velkém sále pražské Městské knihovny pořádně rušno. Své vánoční turné tu totiž zahájil tradičním vánočním koncertem představitel českého Fantoma opery Radim Schwab (39). Avšak zcela netradičně. Dorazil totiž v na míru ušitém zlatém saku.
"Když jsem se viděl, říkal jsem si, že vypadám jako vánoční stromeček,"

"Když jsem se viděl, říkal jsem si, že vypadám jako vánoční stromeček,"žertoval v úvodu. "Ale přitom jsem zlatej kluk," dodal.

V zápětí dokázal, že má nejen gigantickou postavu, ale i hlas. Od vánočních hitů (včetně nové "pecky" Pohádka o Vánocích) se dostal i k velkým hitům, písním i songům z muzikálu. Řada z nich je ke slyšení na jeho novém CD Grazioso, které právě vydal. A bylo vidět, že úspěšně. Publikum častokrát zpívalo s ním a ovace ve stoje nebraly konce! Turné Vánoční sen Radima Schwaba pokračuje 5. 12. v Kolíně, 9. 12. v Brně a končí 16. 12. 2017 v Ostravě. Jako hosté se představí Kateřina Brožová (Praha, Ostrava), Lucie Černíková (Kolín), Monika Sommerová (Brno) a jeden finalista ze soutěže San Remo Junior, kde Radim zasedal v porotě.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky