Vojtěch Kotek se představí jako nesnesitelný génius

23.02.2020

Televize Prima přichází 14. března se seriálovou novinkou Einstein, s podtitulem Případy nesnesitelného génia. Osmidílný seriál s hvězdným obsazením přináší humor okořeněný kriminálními zápletkami a svéráznou postavou pra-pra-pravnuka Alberta Einsteina, Filipa. Je tak nesnesitelný a okolí tak leze na nervy, že ho málokdo vedle sebe snese. Když se ale ukáže, že jeho mozek by mohl být pro policii zlatý poklad, bývá mu odpuštěno.

Einstein je nový krimi seriál s notnou dávkou humoru, kde hlavní hrdina je sexy, chytrý, ale dost často na zabití! Filip Koenig je génius a nejmladší profesor, který kdy vůbec přednášel teorii fyziky na univerzitě. A především je pra-pravnuk Alberta Einsteina. Filip trpí dědičnou Huntingtonovou chorobou, proto žije svůj život naplno, než se z něj stane chodící troska, nebo než dokonce umře. Když se pokusí během jedné lékařské prohlídky ukrást z ordinace léky, aby zpomalil zhoršování svého zdravotního stavu, je zatčen a poslán do vězení. Tam se ale připlete k vyšetřování vraždy a pomalu začne rozplétat složitý případ. Policie pochopí, že by Filip mohl být se svým geniálním uvažováním ku prospěchu. Dostane tak nabídku od šéfa kriminálky, že se může stát konzultantem, nebo si půjde sednout. Filip si vybírá tu první možnost, i když velmi nerad. "Filipa to vyšetřování a práce s policií hrozně zdržuje od jeho skutečné práce, ale na druhou stranu ho to nesmírně baví. Je to pokrm pro jeho mozek," prozrazuje hlavní představitel, Vojtěch Kotek, který se na obrazovce opět setká s Veronikou Freimanovou coby Filipovou maminkou. "Po někom musí být ten kluk geniální," s vtipem poznamenává seriálová Kamila Koenigová.

"Hrát s Veronikou je velké potěšení, v roli syna a matky se spolu objevujeme už poněkolikáté. Musím říct, že se s mojí maminkou zná a v něčem mi ji skutečně připomíná. To se pak hraje samo."

Při vyšetřování zločinů nebude Filip Koenig sám. Parťačkou mu bude Lenka v podání Anny Polívkové. "Díky natáčení jsem se zamilovala do akčních scén, moc mě to baví. Točila jsem několik rvaček, zatýkání a zásahů se zbraní. Dokonce jsem byla poučena, že pokud se jde na zásah, nikdy nesmím mít zbraň v natažených rukou, ale musím mít pokrčené lokty a mít zbraň blíž u těla. Prý bych se jinak při zásahu, když by pachatel čekal za rohem, prozradila," líčí své poznatky Anna Polívková.

Vyšetřovací tým by se neobešel bez forenzní analytičky, tedy Evy Josefíkové. "Já jsem ta, co přijde na místo činu ve slušivém bílém skafandru a říká moudra. Nakonec mi ty mrtvoly vůbec nevadily, seriál Modrý kód byl tímto pro mě velkou školou. Moje Soňa je velká kamarádka Lenky a pravděpodobně jsme jediné ženské postavy seriálu, které Filipovi odolávají. A zda to zvládnou až do konce? Dívejte se a uvidíte," láká k obrazovkám herečka a seriálová podřízená Ivana v podání Pavla Zedníčka. "Jsem rád, že jsem mohl s touhle partičkou natáčet, protože s mladými je to vždycky skvělá práce. Věřím, že se to divákům bude líbit a nenechají si ujít ani jeden díl."

Seriál Einstein se divákům představí už v sobotu 14. března, přesně v den narození jednoho z nejvýznamnějších vědců všech dob - Alberta Einsteina.

Zdroj TV PRIMA

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky