Velikonočně s herečkou a zpěvačkou Míšou Noskovou

09.04.2020

Měla jsem chuť Velikonoce zrušit

Kdyby bylo na mně, tak jakmile otevřou hranice na Srí Lanku a naše letiště, tak jsem na cestě tam. Divadlo a veškerá práce bude zřejmě zastavená ještě nějaký čas a tak bych to trávila i s Eli radši na nějakém "delším" výletě. Na Sri Lance naštěstí nejsou téměř žádné případy, ale stejně samozřejmě chápu, že to je tak akorát moje vlastní hezká představa, protože cestovat teď kamkoliv bude nejen riskantní, ale i složité.

Zpěvačka a herečka Míša Nosková je další z umělců, kteří tráví čas v "nedobrovolné karanténě". Situace jí neumožňuje pracovat, zpívat, vystupovat a chystat nové věci. Ke všemu jsou tu Velikonoce. Jak situaci zvládá a proč chtěla kdysi tyto svátky zrušit?

Jak trávíte Velikonoce, dodržujete nějaké tradice?

Přiznávám se, že jsem nebyla nikdy moc fanynka Velikonoc. Vždycky jsem měla pocit, že nechat se dobrovolně "mlátit" proutkem je hloupost, takže už do dětství jsem měla chuť Velikonoce zrušit. Nicméně dnes už je to jiné, s radostí zdobíme s dcerou Eli vajíčka, něco dobrého upečeme a malujeme si vlastní květináče do kterých pak vajíčka dáváme.

Barvíte nebo barvila jste vajíčka a máte z dětství nějakou vzpomínku?

Z dětství mám vzpomínky, že jsme vajíčka barvily s mámou. I dnes mi to zůstalo, ale rozhodně jich neděláme tolik, jako tenkrát.

Co ty letošní, budou přeci jen kvůli epidemii o něco jiné..
Letošní budou jiné, protože moji rodiče se necítí zrovna nejlépe kvůli koronaviru. A protože já mám i tak spoustu práce a setkávám se občas s lidmi, nechci je vystavovat jakémukoliv riziku. Takže budeme zavření doma.

Bude někdo, kdo Vás přijde vyšupat a pro nadílku?

Pokud někdo přijde na velikonoční nadílku, tak to bude fakt nadělení," usmívá se Míša Nosková.

Co plánujete na letošní léto?

Letošní léto vlastně netuším co a jak bude. Měli jsme s naší agenturu Art-gang produkovat nějaké muzikály a koncerty na letních scénách, což zřejmě nebude, také jsem měla jet na několik koncertů do zahraničí, tam se to odvíjí podle místní situace a jinak doufám, že budu učit opět děti na letních kurzech Ambroziády a také na svých vlastních v Brandýse nad Labem. A snad i nějaká ta dovolená bude, ale vůbec netuším. je to teď všechno takové na vodě. Nikdo vlastně reálně neví co a hlavně kdy bude.

Co prvního "hodláte udělat", až se opatření kvůli covid-19 zmírní, či zcela zruší ?

Foto i text Jaroslav Hauer, René Kekely

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky