Václav Noid Bárta bude kulturistou

08.10.2018

Málokdo si nevšiml, že Václav Noid Bárta v posledních měsících každou volnou chvíli tráví v posilovně. Jeho snažení ale není bezdůvodné. Oblíbený zpěvák má totiž jasný cíl. Rád by začal s kulturistikou!

Po rozchodu se stále ještě manželkou Gabrielou Dvořákovou změnil Václav Noid Bárta svůj životní styl. Přestal kouřit, pít a naprosto se oddál cvičení. "Rozchod s Gábinou byl velký impuls, ale potkalo se více náhod. Přišla možná spolupráce s Nutrendem a já jsem řekl, že by bylo dobré, aby mě vymakali, aby to nedopadlo tak, že mi dají jednu pikslu. Do toho jsem se začal rozvádět s Gábinou, tak mi cvičení pomohlo tu palici odvézt jinam," svěřil se Noid během slavnostního otevření Nutrend World hotelu v Olomouci, kam byl jako člen Nutrend rodiny pozvaný.

Právě tam prozradil, že rozhodně nechce zůstat jenom u cvičení. "Já mám cíl, že bych chtěl začít s kulturistikou. Příští rok bych rád zašel na soutěž physique, což jsou plážový kluci," vysvětlil Bárta.

Ačkoliv pravidelně trénuje bojová umění, do ringu se nehrne. Alespoň zatím. "Nemám ten hec. Je možné, že mě to chytne za dva tři roky," vysvětlil zpěvák. Ten dokonce prozradil, kolik má procent tuku v těle. "Udržuju si sedm procent. Je to docela nadprůměrné," vysvětlil Noid, který si na zdravou životosprávu doslova potrpí.

"Já už nepiju, nekouřím, jsem mnich. Už mi to ale nechybí. Našel jsem si jiná šidítka. Začal jsem víc pracovat, hodně cvičit. Tu energii jsem odvedl jinam, než do pití a kouření," uzavřel Bárta.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky