V sobotu začíná Astrovíkend. Co se příčinou neúspěchu, poradí Jiří Lexa

03.10.2018

Ezoterický festival Astrovíkend proběhne už tento víkend, 6. a 7. října 2018 na pražském výstavišti v Holešovicích (pavilon D vedle Křižíkovy fontány). Mezi nejrůznějšími kartáři, šamany, ezoteriky a terapeuty, se kterými se můžete poradit, nebude chybět ani Jiří Lexa, který prozradí, co je hlavní příčinou našeho neúspěchu a nesouladu. A poradí, co s tím!

To, že má zvláštní schopnosti, věděl už od dětství. "Předvídal jsem, míval jsem vize. Ale nikdy jsem tomu nepřikládal důležitost, neviděl jsem v tom něco zvláštního," svěřil. Když se pak seznámil s kvantovou vlnou, věděl, že je to přesně to, co hledá. A tak stvořil kvantovou cestu. "To je název, který jsem si vymyslel. Na cestě, kterou jsem ušel, jsem musel poznat kvantum lidí, projít kvantum zkoušek, přečíst kvantum knih, zažít kvantum věcí. Je to o množstevním kvantu vjemů, které člověk má. A také se zabývám kvantovou vlnou, která je nám všem velmi blízká, protože všichni tu schopnost máme, jen to nevíme," popisuje.V rámci svých konzultací pomáhá odstraňovat jak fyzické, tak psychické problémy. V praxi totiž zjistil, že všichni lidé umějí kvantovou vlnu využívat...

Na Astrovíkendu (konkrétně v sobotu od 13.45 hod.) si můžete poslechnout jeho přednášku Zrcadlo zvané svět a skrytá zranění. Celý program najdete na www.astrovikend.cz.  

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky