V novém seriálu od Petra Kolečka "sKORO NA mizině" hraje Langmajer i Vašut .

16.01.2021

Seriál sKORO NA mizině nedávno obdžel novinaci na CENY ČESKÉ FILMOVÉ KRITIKY v kategorii "Mimo kino" a v neděli 17. ledna přinese již pátou epizodu, v níž se objeví herec Jiří Langmajer i autor scénáře Petr Kolečko spolu s ostravskými herci z Divadla Mír, které doplní Marek Vašut, Robert Mikluš a Roman Mrázik. Jak vyplývá z teaseru, děj se tentokrát odehrává v uhelných dolech a naši hrdinové si sáhnou na dno svých fyzických i psychických sil...
V ZÁVALu si zahrál i sám režisér Vladimír Skórka, a to postavu ŠTAJGRa, ale do finálního střihu se tato scéna nakonec nedostala. "Nechtěl jsem svým výkonem zastínit takové herecké legendy, jakými jsou Jirka Langmajer a Petr Kolečko," prozrazuje o své trezorové scéně Skórka.
Samotné natáčení bylo velmi náročné nejen kvůli stísněným prostorám šachty, ale také kvůli nepředstavitelné zimě. Mnozí z herců a tvůrců tak museli své čaje obohacovat o domácí slivovice, ale co by pro své fanoušky neudělali!
Diváci si již ve čtvrté epizodě mohli všimnout obrovské fyzické změny Robina Ferra, kterého v dubnu čeká svatba. "Zhubnul jsem díky keto dietě 20 kilo za dva měsíce. Jsem od přírody líný člověk, a ta dieta je nastavená tak, že se u toho nemusí moc hýbat a stejně to přináší výsledky. Důvody ke zhubnutí byly tři. Chtěl jsem vypadat na svatbě co nejlépe. V dubnu se budu ženit a říkal jsem si, že můžu aspoň trošku vypadat jako člověk, který netráví podstatnou dávku svého volného času hraním na kompu. Další důvod bylo oblečení. Už mě nebavilo kupovat si pořád větší a větší kalhoty a košile, a protože jsem měl spoustu hadrů, které jsem kvůli tloušťce nemohl nosit, zdálo se to jako nejekonomičtější varianta. Ten třetí je kvůli děckám. Až je budu mít, tak jim nechci jít špatným příkladem, a asi je moc nepřesvědčím, aby nejedli příliš sladké a stravovali se zdravě, když budu mít sám 30 kilo nadváhu..." dodává Robin.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky