TV Prima spustila Linku – ve velkém stylu

13.06.2019

Křest seriálu Linka proběhl v malebných prostorách střešovické vozovny. Dorazily nejen hlavní tváře seriálu Linka, ale nechyběli ani autorka projektu Lenka Hornová a režisér Jiří Chlumský.

Moderace křtu se ujal velmi profesionálně Miroslav Šimůnek, moderátor pořadu TOP STAR na TV Prima, který představil hlavní dějovou linku, stejně jako autorku i herce. Mezi nimi byli Ondřej Brzobohatý, Eva Leimbergerová, Sandra Černodrinská a Vladimír Kratina. Díky nim měli přítomní redaktoři možnost zeptat se na jejich zážitky z natáčení a také každý, kdo se projektu účastnil, mohl vyjádřit poklonu profesionálům pracujícím na tísňové lince.

Ondřej Brzobohatý jako autor hudby vysvětlil, že hudbu k celému seriálu skládal pod časovým tlakem, nicméně prý takovou práci považuje za skvělou: "Hudbu pro seriál Linka jsem dělal v jakémsi prokrastinačním nastavení. Ta doba byla tak šibeniční, že jsem zkrátka musel dodržet termín. To se mi jindy stává jen tehdy, když práci odkládám. A jestli jsem čekal na inspiraci? Jak tvrdil náš profesor na Ježkově konzervatoři, na inspiraci se nedá spoléhat. Přijít nemusí, takže na hudbě se musí makat. Tak jsem makal. A těšilo mě to. Snad to tedy bude vidět i na výsledku," prozradil Ondřej.

Stejně tak si práci na celém seriálu chválil i Vladimír Kratina, který má roli zkušeného hasiče Karla Mazance velmi rád. Z předvedených ukázek redaktorky kvitovaly, že dokáže hrát beze slov, pouhým pohledem. "Je spousta věcí, které se dají zahrát gestem, pohledem. Obdivuju scenáristy, že mi k tomu dali prostor a neplýtvali zbytečnými slovy," pochvaluje si herec.

Sandra Černodrinská i Eva Leimbergerová zavzpomínaly na natáčení akčních scén: "Jsem silná žena, to je na mně vidět na první pohled, takže bych každého zachránila také v reálu. Jsem ráda, že na TV Prima jsem dostala šanci ukázat, co ve mně je," smála se Sandra a Eva k tomu dodala: "Hrála jsem v mnoha detektivkách, ale nikdy jsem se nepropracovala k uniformě. Ani jako policejní psycholožka seriálu Linka ji nenosím. Jednou to ale klapnout musí, třeba se dočkám, docela ráda bych ji totiž vyzkoušela."

Režisér Jiří Chlumský následně upozornil na to, že téměř filmařský přístup při natáčení seriálu dodává celému projektu další, nečekaný rozměr.

Na seriál Linka se mohou diváci těšit již v pondělí 17. 6. ve 20.15 na TV Prima.

FOTO: JAROSLAV HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky