Tajemství Milana Enčeva: Víme, který slavný herec ho učil! Jan Rosák to nebyl...

20.08.2020
Milan Enčev a Petr Haničinec.
Milan Enčev a Petr Haničinec.

Točí jeden seriál za druhým, hraje ve filmech, září v Divadle Radka Brzobohatého. Herectví se Milan Enčev (40) věnuje přes dvacet let, ale má jedno tajemství! 

Je vystudovaným čalouníkem, který, když se rozhodl, že chce hrát divadlo, udělal radikální krok. "Věděl jsem, že chci být herec, a tak jsem si našel Petra Haničince, který bydlel v nedalekých Bratronicích. Drze jsem mu zaklepal na dveře, jestli by mě neučil," vzpomíná. "Nejdřív nadával, ale nakonec mě k sobě pustil dost blízko a já s ním zažil spoustu osobních věcí. Třeba jsem ho vozil do divadla. Pamatuju si, jak jednou v autě začal hořet. Byl vášnivý kuřák a chytil mu svetr od vajglu, tak jsem ho hasil," vypráví. Později bral hodiny i u Radovana Lukavského. "Ten mi zase dával knížky na prsa, abych správně dýchal," dodává.

Harpagon v Lakomci.
Harpagon v Lakomci.

Vedení prvotřídních herců je znát! Díky němu a svým zkušenostem se může představit i v takových rolích, jako je Harpagon v Lakomci. A nyní dostal další příležitost! Díky pohádkám, které na sociálních sítích četl v době koronaviru, si jej všimla produkce a nabídla mu roli moderátora, a to v novém cestopisném pořadu Za rybami po Česku, který se točí již teď, na obrazovky přijde na jaře. Milan Enčev jím bude provázet po boku známého rybáře Davida Fořta.

David Fořt a Milan Enčev.
David Fořt a Milan Enčev.

V Divadle Radka Brzobohatého ho ale můžete vidět už nyní, divadlo hraje již v sprnu představení přeložená z jara. 

Foto archiv M. Enčeva


htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky