Sexy herečka Barbora Mottlová nechala přítele doma ?

19.02.2020

Známe pravý důvod, proč Mottlová odletěla na karibský ostrov Roatán!

Sexy herečka Barbora Mottlová (33) odletěla na prosluněný karibský ostrov Roatán a nyní plní svůj instagramový profil žhavými snímky v plavkách a sportovních outfitech. Svého partnera, modela Josefa Kůrku nechala doma a vyrazila na dvoutýdenní dovolenou s přáteli. My však víme, že pravým důvodem její cesty není chytat bronz, ani motat hlavu místním domorodcům, ale něco mnohem pragmatičtějšího.

Bára se sice kolikrát tváří jako naivní blondýna, ale opak je pravdou. Má to v hlavě pěkně srovnané a ve svých třiatřiceti letech myslí na zadní kolečka a na stáří. Proto v Čechách investovala do developerského projektu, který staví menší nákupní centra poblíž krajských měst, a právě investiční příležitost je to, co Báru přivedlo na Roatán.

"Ještě nedávno jsem netušila, že nějaký Roatán vůbec existuje. O to víc mě překvapilo, že tu žije tolik Čechů. Přes kamarády jsem měla to štěstí, že jsem se seznámila s Markem Vaňurou, který mi dokonce řekl o možnosti investice do pozemků na Pangea Beach. Roatán není tak zprofanovaný jako řada dalších sousedních ostrovů. A to je mi hodně sympatické. Stejně jako možnost chytit investici mezi prvníma. Doma už nějakou investici mám, tak proč ne i ve světě? Miluji teplo, moře, krásný pláže, dobrý jídlo a tady jsem si to naprosto zamilovala. Rozhodně se sem budu často s láskou vracet," usmívá se herečka, která tak spojila tak příjemné s užitečným, a kromě řešení byznysu se nechává celé dny hýčkat slunečním svitem.

Foto: Zbyšek Serafín

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky