Semifinále České Miss 2019 zná své vítězky

03.06.2019

Je dobojováno: Česká republika zná své finalistky!

2. června 2019 se v pražském hotelu Augustine uskutečnilo semifinále České Miss 2019. Během celého dne čekalo dívky hned několik selekcí.

Dívky nejprve absolvovaly pohovory, kde se porotcům stručně představily a odpověděly na doplňující otázky. A přišlo první vyřazování. Osm z nich už nedostalo šanci ukázat se porotcům v plavkách.

Právě promenáda v plavkách pak pomohla okruh dívek zúžit nejvíce. Členka představenstva České Miss a ředitelka společnosti Juliette Armand Zuzana Stránská si dokonce hned při této disciplíně byla jistá, koho chce do finále: "Shodnout se se všemi porotci na finálních šesti dívkách bylo opravdu náročné. Já si ve druhém kole vybrala šest dívek, které pro mě byly ve všech ohledech nejlepší a hned tři z nich se do finále nakonec probojovaly, takže jsem spokojená."


Matyáš Hložek, který si sám soutěží krásy prošel, poradil finalistkám, na co se během následujících měsíců nejvíc zaměřit: "Určitě by měly být své, ale zároveň najít něco, v čem vynikají oproti konkurentkám." A s jeho názorem plně souhlasí i vítězky loňského ročníku Česká Miss 2018 Lea Šteflíčková a Česká Miss Supranational 2018 Jana Šišková. Obě si letos vyzkoušely roli porotkyň. I když se zpočátku těšily, zpětně jim jejich úkol přišel velmi obtížný: "Já jsem se snažila být na dívky hodná, nepokládat jim záludné otázky, ale na druhou stranu, člověk cítí zodpovědnost za to, vybrat opravdu ty nejlepší dívky," míní Lea. Jana byla přísnější: "Občas mi ostatní porotci říkali, že jsem až moc přísná, ale myslím si, že to letos dívky měly komfortnější, když castingy nebyly veřejné, takže jsem chtěla prověřit, jak zvládají stres."

Roli porotce si vyzkoušel i zpěvák NIKO, který na akci zároveň zazpíval. S moderátorkou Veronikou Farářovou se na podiu shodli na tom, že semifinálový den byl opravdu náročný a porotcům, kteří budou vybírat letošní vítězky vůbec nezávidí: "Nikdy jsem nezažila tak náročné vyřazování dívek. Mě samozřejmě zajímalo i to, jak dívky umí mluvit na veřejnosti, jak se prezentují - to už je profesionální deformace. A musím říct, že z letošního ročníku jsem opravdu nadšená. Finále bude boj."

A v tomto "boji" se nakonec za českou stranu utkají Klára Vavrušková, Tereza Bagárová, Barbora Hodačová, Karin Křížová, Martina Antošová a Karolína Kokešová.

Už 25. srpna 2019 se v Hudebním divadle Karlín v Praze stane jedna z nich Českou Miss 2019. Další z dvanácti finalistek navíc získá titul první novodobé Československé Miss a obdrží kontrakt v hodnotě 100 000 eur. Přímý přenos finálového galavečera můžete sledovat na FTV Prima.


FOTO: JAROSLAV HAUER

Česká Miss Earth 2015 Karolína Mališová, která je v roli porotkyně už čtvrtým označila letošní semifinále za nejnáročnější: "Ta konkurence byla obrovská. Dívky byly opravdu vyrovnané. Na výběru první dvanáctky se porota shodla celkem rychle, ale při výběru finální šestky už opravdu rozhodovaly pouze drobné nuance."

Hlasování poroty navíc bylo opravdu demokratické. Zástupci České Miss, odborníci z řad modelingu nebo stylistiky i partneři soutěže měli po jednom hlasu a vždy rozhodovala většina. To mile překvapilo například designérku šperků Jitku Kudláčkovou, jejíž zlatnická firma navrhuje korunky pro letošní vítězky: "Zúčastnila jsem se už několika soutěží krásy a velmi mile mě překvapilo, že zde neprobíhají žádné kamufláže a všichni porotci měli stejné právo do volby zasahovat. Moc se těším na finále, dívky jsou opravdu krásné," dodala Kudláčková.

Na finále se těší i ředitelka Miss Universe Slovenskej republiky Silvia Lakatošová, která si volbu českých dívek nenechala ujít. Zároveň ji však teď čeká nelehký úkol: "Snažili jsme se, aby byly mezi finalistkami blondýnky i brunetky, ale nakonec je v Česku pět tmavovlásek. Takže jsem dostala za úkol vybrat na Slovensku blondýnky. Nezaručuji, že jich bude šest, ale vynasnažím se," smála se Lakatošová na zahradním koktejlu, kde byly české finalistky oficiálně představeny partnerům a médiím.

Akci si nenechaly ujít ani známé tváře, které přišly letošní finalistky zhodnotit. Mezi nimi saxofonista René Junior, zpěvák Peter Pecha nebo třeba herec Jan Antonín Duchoslav: "Musím říct, že když jsem byl mladý, líbily se mi modrooké blondýnky. S přibývajícím věkem se ten typ dost měnil a teď už je to vlastně jedno. Dívka musí mít hezký úsměv a jiskru v oku. A to letošní finalistky určitě mají. Jsou krásné. Svoji favoritku ale neprozradím. Vždycky, když někomu fandím, tak prohraje, takže kdybych řekl její jméno nahlas, byl by to pro ni polibek smrti."

Svou favoritku neprozradil ani zpěvák kapely BOTOX Jan Kopečný. Za to na sebe práskl, co ho na ženách přitahuje: "Musí být ženská, mít sex-appeal. Když umí dívka muže oslovit, zaujmout, tak je to pro mě mnohem důležitější než to, jestli je brunetka nebo blondýnka." To herec Pavel Nový hodnotil spíše koncept soutěže, než samotné dívky: "Líbí se mi, že se Česká republika a Slovensko opět spojili. Já si vzpomínám i na vítězky z roku 1967, 1968, 1969. V roce 1966 jsem dokonce s jednou adeptkou dělal zkoušky na DAMU."


htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky