Risk při natáčení! Písničkář Martin Hrubý točil klip skoro nahý, v pořádném mrazu!

13.03.2018

Takový videoklip nemá v Česku obdoby! Písničkář Martin Hrubý si na sebe ušil pořádný bič. Během natáčení videoklipu ke svému hitu Let balónem z alba Trojka totiž riskoval vlastní zdraví. Nejenže se musel v minusových teplotách svléknout do plavek, ale navíc se pořezal o ledovou krustu. Hrdinkou je pro něj ale
pětinásobná mistryně České republiky v moderní gymnastice Monika Mičková. Ta se totiž musela v mrazivém počasí svléknout do trikotu a předvést mistrovskou sestavu!

Takový rozruch hřebeny Krkonoš nezažily. A postaral se o to písničkář Martin Hrubý. Ten se totiž rozhodl natočit videoklip k písni Let balónem ze svého alba Trojka a rozhodně se nedržel při zemi. Natáčelo se totiž ve výšce 1410 metrů nad mořem a to při teplotách mínus patnáct stupňů.

Aby toho nebylo málo, Martin Hrubý se rozhodl, že polovinu videoklipů pod taktovkou kameramana a režiséra v jedné osobě Ondřeje Pokorného natočí jenom v plavkách. A k tomuto bláznivému nápadu přemluvil i pětinásobnou mistryní České republiky v moderní gymnastice Moniku Mičkovou.

"Nejdůležitější v každém hudebním videu je podle mě nápad, originalita a estetika pojetí. Co takhle
krásu moderní gymnastiky umocnit scenérií zimního království? Už to někdy někdo někde viděl? Já ne,"
říká ke svému nápadu Hrubý, který se s Mičkovou
seznámil náhodou.

"Monika si mě a mou večírkovou kapelu PartyLeaders objednala loni v létě na svou svatbu. Našla si nás na internetu. Až na místě jsem tehdy zjistil, jaké sportovní veličině budu zpívat. Byla to parádní veselice. A díky tomu jsme v klipu mohli použít i záběr na společné svatební foto, které si s nevěstami vždy prozřetelně pro všechny případy pořizuji," prozradil zpěvák.

Tomu jeho bláznivý nápad ale mohl lehce ztroskotat. Vše totiž stálo a padalo právě s rozhodnutím Mičkové. "Kdyby odmítla, musel bych začít vymýšlet námět zcela jiný. Pro tento byla Monika nenahraditelná. Byla ve mně samozřejmě malá dušička, když jsem čekal na její odpověď. Byl jsem ale přesvědčen, že do toho půjde. I vzhledem k tomu, že si Monika vzala provozovatele adrenalinových sportů, který třeba mimo jiné rád na laně skáče z mostů, bylo pravděpodobné, že se jí můj malicherný bláznivý nápad bude líbit. A že by zkusila na poslední chvíli vycouvat.To by v jejím případě absolutně nepřicházelo v úvahu," říká rozhodně Hrubý. Přestože neměl na gymnastku malé požadavky.

Zatímco on měl během natáčení komfortní zázemí sto metrů daleko, Monika mrzla bez zadních vrátek. "Nerad to říkám, ale do vyhřátého pokojíčku jsem to měl asi sto metrů. Takže pěkná srabárna. Většinu záběrů jsme točili v okolí hotelu Luční bouda. Zázemí bylo tedy komfortní! Jen chudák Monika musela jít do rizika bez zadních vrátek. Její mrazivou sestavu se stuhou jsme odešli natočit do Polska na Polední kámen skoro čtyři kilometry od Luční. Hlavní hrdinkou a to doslova mého videa je jednoznačně ona," přiznal Hrubý.

Přes komfortní zázemí neodešel z natáčení bez zranění. "Pořezal jsem se o ledovou krustu skrytou pod vrstvou prašanu na prstech levé ruky. Ještě teď tam mám jizvy, šlo to docela do hloubky. Měl jsem ale tak zmrzlé ruce, že jsem to skoro necítil. Kdyby z toho neteklo na sníh tolik krve, ani bych si toho možná nevšiml. Nejvíc mě při tom rozezlilo, že jsem si od krve umazal svého nového žlutého klíška," říká s nadsázkou hudebník, jehož riskování se vyplatilo.

Foto All4bans


htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky