Ráda dělám radost - Vánoce Lucie Bílé

26.12.2020

Dvacetinásobná Zlatá slavice, herečka, moderátorka, ale také divadelní principálka
Lucie Bílá, bude mít letos Vánoce, a hlavně dobu před nimi o poznání jinou. Kvůli
covidové situaci má o něco více času na své blízké i přípravy, i když by to raději jistě
vyměnila za šrumec, který v posledních desetiletích zažívala až do 23. prosince.

Lucie, jak vzpomínáte na Vánoce, když jstebyli s bratrem Karlem děti?
Vánoce jsme měli s mým bráškou přímo pohádkové!
Laskavá maminka, táta pevný jako skála a oba jediný plán, abychom my děti byly šťastné ...Vždy to u nás vonělo, svítilo a nádherná atmosféra se dala krájet a rozdávat všude kolem...

Budou ty letošní Vánoce přeci jen s ohledem
na současnou situaci v něčem jiné?

Budou v něčem jiné, takové, jaký je celý tento bláznivý
rok a v něčem stejné, jak si je neseme v sobě z dětství... Určitě si pustíme
Popelku s milovanou Libuškou Šafránkovou a k tomu bude vonět purpura,
a my budeme uždibovat cukroví a těšit se z toho, že jsme jako rodina spolu.

Vzpomínáte na nějaký netradiční dárek, který
jste buďto dostala nebo sama darovala?

Pro mě je nejmilejší pocit, když se trefím s dárky já.
Dělat někomu radost to je grunt mého povolání a mám to stejně i v životě! Můj velký sen byl tátovi koupit
auto, a když jsem mu ho kdysi dávno dovezla na dvůr, řekla
jsem: Tatínku, tady máš ode mne dárek. Tatínek celé auto prolezl a odpověděl: Vždyť v tom autě nic není (smích) Nikdy nezapomenu na výraz jeho tváře, když mu došlo, že ten dárek je ten miláček na čtyřech kolech (smích)

Foto: Archív Lucie Bíle , Hauer Jaroslav

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky