Proč dostali 4 Tenoři nové obleky ?

20.06.2019

Jak si 4 Tenoři pochvalovali originální obleky od firmy Bernhardt?

Pavel Vítek prozradil, co se stalo s jeho úplně prvním kostýmem

Kam se chystá na dovolenou Honza Kříž?

Vokální seskupení 4 Tenoři se před nabitou letní sezónou ukáže v atraktivních, nových oblecích ušitých ve špičkovém pánském krejčovství Bernhardt. Firma s prvorepublikovou tradicí, navazující na osvědčenou značku Oděvních závodů Prostějov, pánům zpěvákům zhotovila na míru nápadité smokingy a Jan Kříž, Pavel Vítek, Marian Vojtko, Michal Bragagnolo a hostující Bohuš Matuš si nemohli práci šikovných švadlen vynachválit.

"Oblek mám na sobě pár vteřin a cítím se v něm skvěle. Padne jako ulitý. A košile s monogramem je luxus. A to jsme tady v krejčovství Bernhardt v normálním světle, až budeme na podiu pod plnými světly, to teprve bude nádhera," pochvaloval si Honza Kříž, který je natěšený na vystoupení 4 Tenorů, ale ještě více se nemůže dočkat dovolené. "Po třech letech se nám povedlo, že máme s manželkou celých 10 dní volno. Ani já, ani ona, nikde nevystupujeme. Zvláště ten poslední rok a půl byl hektický. Narodil se nám syn, zpíval jsem v Čechách a v Německu, Maruška se vrátila po mateřské do divadla, bylo toho opravdu hodně. Chceme odletět k moři, asi do Řecka, let není dlouhý, to čtrnáctiměsíční Filípek vydrží."

Nové tělo si do nového smokingu pořídil i zpěvák Marian Vojtko. Vždyť poctivou dřinou ve fitku zhubl na 98 kilo a ještě dalších 5 kilo dolů je v plánu. "Cvičím, ale bohužel, kila nejdou dolů tak rychle, jak by si člověk přál. Kdybych ale, zcela náhodou, zhubnul tak, že by na mně oblek plandal, v Bernhardtu mi ho promptně upraví, tak jsou šikovní. Jsem překvapený, obleky pro 4 Tenory jsou nápadité, živé a to mě baví," liboval si Marian Vojtko a práskl, který divadelní kostým má nejraději. "Miluji kostým v muzikálu Dracula, kde mám na sobě jen dlouhou košili a jsem bos. Ideální pro letní přestavení, to mi ostatníherci závidí."

Fantasticky se v novém obleku cítil i Pavel Vítek, další zpěvák vokální skupiny 4 Tenoři. Sako v odstínu nebeské modré je jeho splněným snem. "Takové obleky jsem vždycky záviděl americkým hvězdám a nyní mám také takové. Sako má nádherný vzor a přitom je velmi slavnostní a zároveň štramácké," uvedl vyhlášený elegán Pavel Vítek. Prozradil také, že se se svými obleky a kostýmy nerad loučí a má jich doma plné skříně. "Určitě bych měl doma oblečeníprobrat. Ale to řeším, až když už se do té skříně nic jiného nevejde. Léta jsemměl ve skříni svůj úplně první kostým, se kterým jsem v polovině 80. let slavil úspěchy s písničkou Má svůj den. Pak jsem ho daroval tehdejší největší pražské prodejně cédéček, která vystavovala kostýmy hvězd. Asi tři roky to tam dělalo parádu a pak ta cédéčkárna vyhořela. Všechny kostýmy, včetně mého, shořely. Jsou nenávratně pryč. Já to tenkrát vzal jako znamení, že je třeba se neohlížet a vykročit dál."

Aby se tenor Národního divadla Michal Bragagnolo cítil v novém obleku komfortně, požadoval, aby materiál pružil a oblek byl netradiční. Jeho přání mu v krejčovství Bernhard splnili. "Jako zpěvák musím mít obleků několik. Když započítám i fraky, tak se jich mám ve skříni asi deset. Ale takto originální ještě nemám,"zalibně si prohlížel nový smoking Michal Bragagnolo. Ani jemu se ale občas trapasy s oblečením nevyhýbají. "Už se mi stalo, že mi u saka rupl šev, naštěstí to bylo na zkoušce. Rychle jsem mazal domů a přivezl si jiné. Zvláštní je, že jsem se nepoučil a náhradní oblečení na vystoupení nevozím. Ale má sebou šitíčko a v případě potřeby dovedu přišít knoflík či narychlo zalátat nějaký prasklý šev. Nouze mne pár stehů naučila."

Zpěvák Bohuš Matuš bývá hostem na vystoupeních vokální skupiny 4 Tenoři. A přestože má smoking ještě ve výrobě, při setkání u příležitosti předání nových obleků v krejčovství Bernhardt nesměl chybět.

"Jsem rád, že mne producent 4 Tenorů Janis Sidovský oslovil k této prestižní spolupráci. Už jsem vystupoval na koncertě 4 Tenorů v Pardubicích a opravdu to mělo úspěch. Takže děkuji za příležitost.Můj oblek bude černý, aby mi ladil s černým šátkem, který nosím. Přišel jsem na měření později, proto oblek nemám ještě ušitý, ale moc se na něj těším," řekl Bohuš Matuš a vzpomněl si na historku, kterou na jevišti zažil. "V muzikálu Ples upírů jsem zpíval hlavní roli Krolocka. Trošku jsem přibral, kalhoty mi při představení ruply, málem mi spadly až ke kotníkům a objevilo se moje červené spodní prádlo. Diváci si doufám ničeho nevšimli, ale kolegové na jevišti stěží zadržovali smích. Docela mě to rozhodilo a měl jsem co dělat, abych výstup dozpíval."

S novou kolekcí obleků pro 4 Tenory byla spokojená i Marie Kadlecová, kreativní ředitelka firmy Bernhardt. "Je to pro firmu Bernhardt velká čest obléknout 4 Tenory. Vždyť tato vokální skupina koncertuje po celých Čechách a naše obleky uvidí celá republika. Jsem ráda, že jsme ušili obleky, které jsou exkluzivní jak vzhledem, tak i materiálem a 4 Tenoři se v nich cítí komfortně."


htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky