Popelka bude mít svatbu! A nebere si prince

01.01.2019

Popelka Nikola Ďuricová se zasnoubila. Snoubenec Lukáš Kofroň si pro ni přijel na bílém koni!

Doslova pohádkové zakončení mělo silvestrovské představení rodinné pohádkové show Tři oříšky pro Popelku. A postaral se o něj představitel Vítka Lukáš Kofroň. Přímo na pódiu totiž požádal "Popelku" Nikolu Ďuricovou o ruku a ta řekla "ANO"!

FOTO: JAROSLAV  HAUER

Na letošní silvestrovské představení pohádkové show Tři oříšky pro Popelku představitelka Popelky Nikola Ďuricová do konce života nezapomene. Bezprostředně po děkovačce ji totiž její již snoubenec požádal o ruku. A žádost to byla jako z pohádky. Lukáš Kofroň totiž za svou milou přiklusal na bílém koni.

"Plánoval jsem to měsíc dopředu a musím přiznat, že jsem do toho zapojil docela dost lidí. Musím všem poděkovat. Byli to lidi od produkce, od koní a techniky. Zabralo to mnoho času, během kterého jsem se to snažil utajit před herci," přiznal Kofroň, který svou žádostí vyrazil Ďuricové dech.

"Jsem úplně v šoku. Nevím, co říct," přiznala bezprostředně poté, co řekla ano mladá herečka, která nám prozradila, že se během plánování svatby rozhodně krotit nebude.

"Já jsem si svatbu vždycky přála mít vždycky ve městě, ve kterém jsem se narodila. A jelikož na svatbě mé sestry bylo přes sto lidí, tak pochybuju, že má bude menší, když zásnuby byly jako z pohádky, protože si pro mě přijel prince na bílém koni," svěřila se Ďuricová a Kofroň osvětlil podrobnosti.

"Niky má početnější rodinu, než já. Navíc ženich by za nevěstou měl přijet, když ji chce," uzavřel Kofroň, který společně s Ďuricovou doufá, že ji stihnou do roka a do dne.

Ještě před svatbou je ale čekají dva měsíce v rodinné pohádkové show Tři oříšky pro Popelku, která se na pódia Kongresového centra v Praze vrací zase 2. února a poslední z 22. představení proběhne 31. března. Pak už snoubenci mohou začít plánovat svatbu.

Foto: Jaroslav Hauer

Video: Tři oříšky pro Popelku

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky