Písničku k filmu Můj příběh nazpívala Lucie Bílá

08.01.2020

Nový český film Můj příběh vstoupí do již tento čtvrtek. Hlavní roli hraje Vlastina Svátková, další obsazení tvoří Vilma Cibulková, Saša Rašilov, Pavel Kříž, Tereza Kostková, Nela Boudová, Zuzana Norisová, Alžběta Stanková, Jaromír Nosek, Milan Kňažko, Martin Stránský nebo Roman Vojtek.

Písničku k filmu Můj příběh nazpívala Lucie Bílá. Hudbu k písničce napsal Petr Malásek, který je současně autorem filmové hudby k Mému příběhu, text písničky pochází z dílny Václava Kopty.

"Celý tento film je pro hudbu velmi vděčná záležitost, protože hlavní postava je baletka, což již samo o sobě podmiňuje hudební motiv. Navíc film nese velmi silný, emotivní příběh, dokonce tak silný, že jsem se bál, abych ho tou hudbou nepřebil, takže jsem se rozhodl ustoupit trochu do pozadí, a jenom tak lehce dokreslovat pocity, které se v postavách odehrávají, " říká hudební skladatel Petr Malásek.

"Byli jsme nadšení, když Lucie Bílá souhlasila, že nazpívá ústřední písničku k filmu Můj příběh, a navíc přidala i velkorysé gesto, že tak učinila bez nároku na honorář. Písnička, kterou složil Petr Malásek a otextoval Václav Kopta, je velmi dojemná a plně vystihuje emoci našeho filmu a věříme, že i klip, který při této příležitosti vznikl, diváky naláká, aby se do kina na Můj příběh přišli podívat," říká scenáristka a producentka Pavla Krečmerová.

Film Můj příběh vzniká na motivy bestselleru Zory Castillo Calaway, inspirovaného skutečným životním osudem. Snímek režírovali Libor Adam a Hana Hendrychová podle scénáře, který napsal Libor Adam s Pavlou Krečmerovou. Ta je také jednou producentek filmu.

Producentem filmu Můj příběh je společnost PAL Production, koproducenty jsou [is]produkce, HN Film, Winters PNP a Beep. Do kin film uvede 9. ledna 2020 společnost Falcon.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky