SPYCROSS BYL U TOHO !

26.04.2019

SPYCROSS BYL U TOHO !

Má tohohle velkého fešáka a dostala krásnou kytici!

Je mladý, velký, silný, hezký a cítí se s ním bezpečně! Tak hovoří Petra Janů o novém fešákovi, kterému říká Bobík. Ten, kdo si myslí, že je řeč o nějakém jejím novém partnerovi, má pravdu jen z části. Zpěvačka si totiž pořídila nového společníka na cesty, na něhož rozhodně nedá dopustit.

Trojnásobná Zlatá slavice je skoro denně na cestách a taky za volantem. Proto se rozhodla vyměnit svůj vozový park. Pořídila si velké, téměř 'obří' SUV německé provenience, do kterého se doslova zamilovala.

"Tohle krásné, bílé a bezpečné vozidlo je mým novým druhým domovem. Vyměnila jsem ho za stejnou značku i typ, jen o dva roky mladší a asi dvacet centimetrů delší. Mám z něj velkou radost, a když mi pan manažer v autosalonu vyprávěl všechno, co to auto má a co umí, při třetí vymoženosti jsem přestala poslouchat, protože je toho tolik, co tenhle Bobík umí, že to snad ani není možné. Každé moje auto je Bobík, tak mu říkám," smála se Petra Janů, pro níž je důležité, aby její auto bylo pohodlné, spolehlivé a bezpečné.

"Paní Janů měla dva nejzásadnější požadavky - aby to byl vůz opět bílý, protože i ten předchozí byl, a aby to byl automat. Jinak zvláštní požadavky neměla a při předávání měla z auta opravdu velkou radost," dodal k vozidlu Josef Sankot z dejvického autosalonu, od něhož dostala ještě krásnou kytici.

Zpěvačka to navíc s novým mazlíkem měla domů jen kousek. "Z Podbabské ke mě před barák je to asi kilometr a půl, tak jsem si té nové jízdy tedy moc neužila, ale hned druhý den jsem jela na vystoupení do Teplic a musím říct, je to zážitek. Bílá barva je elegantní a takovým autům sluší a automat mám už několik let a musím říct, že bych neměnila. Kdysi jsem měla autonehodu a rozdrcený kotník a při delší cestě ocením, že šlapu jen na dva a ne na tři pedály a v podstatě to jede samo," dodala Janů, která si sama o sobě troufá říct, že je dobrá a zodpovědná řidička, která se snaží dodržovat předpisy. "Snažím se za volantem ani moc nenadávat... To už musí být, abych se trochu rozohnila. Spíš na mě občas na křižovatkách řidiči okolostojících aut koukají se šokem ve tváři. Když jedu na vystoupení a rozezpívávám se... To jsou pak grimasy...," dodala s humorem sobě vlastním Petra Janů, která s fárem pojede brzo i na svou jihočeskou chalupu, takže ho náležitě vyvenčí a s opatrností vyzkouší i 190 koní pod kapotou.

FOTO: JAROSLAV HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky