Niko v obležení krásných Missek. Co s nimi vyváděl?

02.07.2019

Zpěvák Niko Jalauzidis prožil sen mnoha mužů. Mohl se totiž zúčastnit soustředění České Česká Miss a Miss Universe Slovenska na Krétě. Jak si užil týden po boku deseti krásek a má favoritku na celkové vítězství?

Niko Jalauzidis je díky svým řeckým kořenům na Krétě téměř jako doma. Když potřebuje klid na skládání, létá buď do Los Angeles nebo právě do rodiště svého otce, do Řecka. A právě tam strávil týden s nejkrásnějšími dívkami Česka i Slovenska pro rok 2019.

"Bylo to super a zajímavý sledovat, jak tenhle svět pracuje - stejně jako u hudby, dokud člověk nevidí dovnitř, tak mu nedojde, kolik je za tím práce, času, námahy. Celý den venku v teple, pořád vypadat dobře, reprezentativně. Jsem rád, že jsem se vydal hudební cestou a holky obdivuju," říká Niko, který dívky po Řecku dokonce i provedl. I když jenom kulturně.

"Představil jsem jim svoje oblíbený Ouzo, ten nejlepší letní řecký drink. Jelo se na výlet na pár krásných pláží na Krétě a ukázali jsme jim hlavní město," vysvětlil Niko, kterého jsem se zeptali, jak si rozuměl s dívkami ze Slovenska. A Niko, který Československo již nezažil, přiznal, že měl chvílemi problém.

"Měl jsem s tím trochu problém, ale nejen Slovenkám, ale občas i některejm českým nářečím. Rodilého pražáka v sobě jsem tentokrát pocítil hodně, protože jestli se nemýlím, žádná finalistka z Prahy tam není. Celkově ale byla během celého soustředění parádní nálada, nejen mezi finalistkama, ale i celým týmem, který je doprovázel," říká na rovinu Niko, který dokonce i prozradil, kterou z dívek tipuje na celkové vítězství. Jméno prozradit ale nechce.

"V českém semifinále jsem se jako porotce trefil s pěti z šesti holek, tak uvidíme, jak se trefím do finále," říká zpěvák, který se kupodivu s dívkami do Česka nevrátil. "Zůstal jsem v Řecku, kde mám čas dokončit své letní EP, takže se zpět soustředím na tvorbu," uzavřel Niko.

Foto: Česká Miss

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky