Nejkrásnější české a slovenské hasičky a hasiči mají svůj kalendář

10.10.2018

Nejkrásnější české a slovenské hasičky a také jejich mužské protějšky se svlékly před objektivem fotografa Jana Tůmy. Nafotily kalendář pro následující rok 2019. A ten je pořádně sexy.

 Exkluzivní kalendář BEST OF Hasička a Hasič 2019 vznikl k příležitosti sedmiletého výroční existence soutěže Miss Hasička a Hasič roku. Nafotilo ho dvanáct nejkrásnějších hasiček a čtyři nejsympatičtější hasiči, kteří se v letech 2010 až 2017 umístili na prvních místech soutěže.

Známe také nejkrásnější hasičku a nejvíc sexy hasiče historie soutěže. O nich rozhodli fanoušci hasičského sportu v rámci internetového hlasování.
Best of Hasička 2010-2017 se stala brunetka Veronika Macháčková, mezi muži zabodoval profesionální hasič Jakub Mičunek.

Pro profesionálního hasiče Jakuba Mičunka bylo focení kalendáře teprve druhou modelingovou zkušeností. Tou první bylo focení v roce 2016, kdy se stal Hasičem roku.
"Bylo to hodně těžké, nejsem na to zvyklý. Ale s holkami se fotilo opět skvěle. Hlavní je, když se sejde dobrá parta", říká Mičunek. "Stále se oddávám svému životnímu povolání, jakou "hasičina"pro mě je, a to už osmým rokem. Smyslem mé práce je primárně pomáhat lidem a to mě stále naplňuje a baví," dodal Mičunek.

Veronika Macháčková byla ze svého triumfu překvapená.
"Je to rok, co jsem se stala sympaťandou roku. U hasičů jsem dvanáctým rokem a čtvrtým rokem trénujeme mladé hasiče. Vůbec jsem vítězství nečekala, jsem překvapená. Je hrozně pěkný pocit se stát absolutní vítězkou a jsem moc ráda, že hasičský sport má stále více ohlasů u veřejnosti,"
řekla dobrovolná hasička Veronika Macháčková, která zopakovala loňský úspěch, kdy získala titul Miss Hasička sympatie 2017.

Zdroj: BEST OF Hasička a Hasič 2019
Foto: BEST OF Hasička a Hasič 2019, Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky