Nehraju si na Bartošovou

16.07.2018

Kamila Hübsch vypadá a zpívá jako Bartošová, ale je sama za sebe!

Velké plány "nové Ivety Bartošové", zpěvačky Kamily Hübsch

Kamila Hübsch (34), ač se to nezdá, je českým i slovenským showbyznysem poměrně hodně ošlehaná. Není jen zpěvačkou, ale i herečkou a moderátorkou. Nejvíce se jí lidé spojují s písničkami Ivety Bartošové, které sice prezentuje, ale sama má přitom vlastní repertoár na který hodně sází. Vydala třetí CD a chystá i další zajímavé projekty.

Kamilu, které se muži určitě dívají do očí, protože jsou podle mnohých hluboké až magické, čeká teď kromě jiného nová spolupráce s velmi slavným a úspěšným rakouským producentem Hubertem Molanderem, který spolupracoval třeba s takovými jmény, jako jsou DJ BOBO nebo Beatrice Egli, DJ Otzi, Thomas Anders....

"Spolupracujeme na písničce v čestině a zároveň bude i v cízím jazyce. Oslovila jsem ho, protože mě okouzlila jeho hudební produkce, dělá hudbu jaká se mi přesně líbí, on je moje krevní skupina a hlavně dělá hudbu, která tady stále chybí, a kterou je potřeba sem dostat. Dát tady tomu nový svěží vítr!," říká rázně Kamila Hübsch.

Sexy zpěvačka s uhrančivýma očima vystupuje na celé řadě společenských akcí, soutěží a zpívá i v rámci módních show. Nedávno jí také na stůl přistála nabídka na vedlejší roli ve slovenském seriálu Rodinné případy, kde si zahrála zdravotní sestřičku a zdá se, že touto rolí to nekončí.

"Natáčení mě moc baví a ráda bych si ještě zahrála v nějakém seriálu. Zatím teda spíš sklízím uspěchy na Slovensku, i když tady se už taky něco rýsuje," prozrazuje Kamila.

Nedávno vystupovala také na prestižní soutěži Top Model Of The Year 2018 v pražském Interhotelu Bohemia, v legendárním sále Boccaccio, kde zpívala Tři oříšky pro Popelku a píseň O lásce od Ivety Bartošové ve svatebních šatech, protože součástí byla módní přehlídka.

"Myslím, že většina byla překvapená, dokonce měli radost, že jsem jim Ivetu připomněla. Samozřejmě mám ale i svůj repertoár, který stále rozšiřuji. Píšu si vlastní písničky, to mě moc baví, ale času je málo. Teď jsem i přes léto prací slušně zavalena. Ovšem i na odpočinek, nějaký ten výlet a malou dovolenou se najde čas," podotkla zpěvačka, která chystá také s moderátorem TV Nova Karlem Kašákem, který večer moderoval, zajímavé hudební překvapení!

Mladá sexy zpěvačka mimo letos jiné vystoupí i na akci Noc s hvězdami, který pořádá producent a zpěvák Martin France, zúčastní se letošního ročníku soutěže Muž roku a následném benefičním koncertě Den dobrých skutků v Náchodě, kde zazpívá. Nově se také spojila s Jiřím Werichem Petráškem, synem Jana Wericha, který spolu s nakladatelem Pavlem Meszarošem jezdí po Čechách a Moravě s vlastní talk show a Hübsch bude jako zpívající host.

"Každou novou nabídku, každou šanci beru jako výzvu a zkušenost. Baví mě lidi bavit, baví mě, když odcházejí spokojení a s úsměvem na tváři," dodává rodačka z Mostu Kamila Hübsch.

Foto: Jaroslav Hauer, archiv K. Hübsch

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky