Na Primu se vrací Polda

16.08.2019

Televize Prima opět rozjela natáčení oblíbeného krimiseriálu Polda. Diváci se tak můžou těšit na čtvrtou sérii, ve které se opět objeví David Matásek coby Michal Bříza se svojí plechovou láskou Carevnou. Nezmizí ani další postavy v podání Igora Orozoviče, Jiřího Vyorálka, Jany Kolesárové nebo Ondřeje Pavelky. A objeví se i nová krev.

Třetí série sice skončila odchodem Michal Břízy od policie, ale to neznamená, že se v nových dílech seriálu přestanou řešit nejrůznější zločiny. Polda totiž dostane novou krev v podání Vladimíra Polívky, který si zahraje poručíka Vojtěcha Urbana alias Juniora. "Nikdy jsem nedělal projekt, ve kterém mám devadesát pět natáčecích dní a jsem téměř v každém obraze. Je to velká zodpovědnost, musím být připravený na každý další den. Je to pro mě nová zkušenost, a zatím to zvládám," prozrazuje nová posila krimiseriálu.

"Doufám, že společně tomu dáme nějaký nový rozměr. Dělat čtvrtou sérii se může zdát jako troufalost, ale věřím, že diváka nezklameme."

Ten, kdo tuší, že nový polda se s tím starým bude často pouštět do křížku, se nemýlí. "David Matásek je vynikající a je jedním z důvodů, proč jsem vstoupil do tohoto projektu. Je s ním zábava. Jeho postava je skvělá a Junior je mu dost podobný. Bude tak často nastávat střetnutí jejich eg. Vojta je hodně jako Michal Bříza zamlada."

Nová postava dodá seriálu další rozměr a zajímavý náboj. A přestože Vladimír jako nováček naskočil do rozjetého projektu, do neznámého prostředí rozhodně nevstupoval. "S Davidem Matáskem a Igorem Orozovičem se samozřejmě znám a prozradím, že jsme si s Igorem i trochu podobní a baví mě to. První natáčecí den jsem měl nabít pistoli a byl s ní nějaký problém, protože mi ta nábojnice pokaždé vypadla. Když se to stalo už počtvrté, jen se od Davida ozvalo: No jo, kdyby tady byl Igor, ten uměl natahovat pistole! Umíme si prostě ze všeho vystřelit," poodhaluje Vladimír perličky ze zákulisí.

Natáčení seriálu Polda je na svém začátku, a tak si diváci budou muset na čtvrtou řadu počkat do příštího roku, kdy se Polda objeví na obrazovkách televize Prima.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky