Modelka Andrea Bezděková vyrazila za sluncem

25.05.2019

Modelka a miska Andrea Bezděková neodolala nabídce prezidenta soutěže Muž roku Davida Novotného, sbalila kufr a na pár dní přijela podpořit letošní dvanáctku finalistů na soustředění do Tuniska.

"Sbalit kufr nebyl problém. Vzala jsem pár hadříků, o ubytování se mi postarala cestovka Fantasy Travel a už jsem se těšila na moře. Škoda, že ještě bylo studené, ale i tak bezva. Kluky jsem poznala dobře, protože jsem s nimi trávila hodně času při focení v koloseu v El Jemu. Hodně jsme si povídali," uvedla misska Andrea Bezděková a dodala: "Svého kluka mám doma, takže tady nikoho nehledám, ale kluci jsou pěkní, tak proč se nepodívat."

Teď už jen prý počká, co kluci předvedou na podiu při srpnovém finále Muže roku v Náchodě a pak se teprve rozhodne, komu dá svůj hlas.

Modelka a miska Andrea Bezděková neodolala nabídce prezidenta soutěže Muž roku Davida Novotného, sbalila kufr a na pár dní přijela podpořit letošní dvanáctku finalistů na soustředění do Tuniska.

"Sbalit kufr nebyl problém. Vzala jsem pár hadříků, o ubytování se mi postarala cestovka Fantasy Travel a už jsem se těšila na moře. Škoda, že ještě bylo studené, ale i tak bezva. Kluky jsem poznala dobře, protože jsem s nimi trávila hodně času při focení v koloseu v El Jemu. Hodně jsme si povídali," uvedla misska Andrea Bezděková a dodala: "Svého kluka mám doma, takže tady nikoho nehledám, ale kluci jsou pěkní, tak proč se nepodívat."

Teď už jen prý počká, co kluci předvedou na podiu při srpnovém finále Muže roku v Náchodě a pak se teprve rozhodne, komu dá svůj hlas.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky