Miluška Bittnerová je těhotná

09.04.2019

Jsem těhotná! Rodit budu za čtyři měsíce

Herečka a moderátorka Miluše Bittnerová dnes přímo na vlnách své domovské stanice Frekvence 1 prozradila, že v jiném stavu. Miminko čeká se svým partnerem Reném.

"My jsme se tak jako s přítelem, se kterým jsem dva roky, sestěhovali a jeden den jsme si řekli, že bychom mohli mít dítě a druhý den jsem otěhotněla. Ono to šlo ráz na ráz,"dodala. Pohlaví miminka ví, ale mluvit o něm nechce. "Vzhledem k mému stáří je jedno, co to bude. Hlavně, že to bude zdravé," doplnila moderátorka rozhlasové show Kraus a blondýna.

Tu bude s Janem Krausem natáčet i během zbytku těhotenství a také po porodu. "Věřím, že se po krátké pauze brzy vrátím. Jak sem totiž vypozorovala u známých, je třeba si odpočinout," prohlásila Bittnerová.

"Mne to velmi těší, že zrovna tady na Frekvenci 1 můžu našim posluchačům oznámit: Já jsem těhotná, vážení! Já jsem v polovině těhotenství," řekla v rozhovoru s ranními moderátory Mírou a Lubkou.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky