Michal Suchánek jako zaříkávač hadů

04.04.2019

Fero Čumpelík (Michal Suchánek) nejde pro nesmyslné nápady daleko. Takže když se mu zrodí v hlavě nápad, že se na chvilku stane zaříkávačem hadů, nic ho nezastaví. Chce krajtu uzdravit, aby zase začala škrtit, a to, že u toho může přijít o krk, už jaksi nedomyslí.

Fero Čumpelík se připlete do ordinace, kde je právě jeden hadí pacient, kterému se nechce škrtit. Fero se hned zajímá, jak by z takové krajty chutnaly řízky, a jakmile tato otázka zazní, je vykázán z veteriny. A protože hadi nejsou k jídlu žádná delikatesa, rozhodne se na vlastní nebezpečí Rádžu uzdravit.

Představitele Fera - Michala Suchánka - tak čekalo natáčení s pětimetrovou krajtou. Filmaři se dostali do terária plného nejjedovatějších hadů a podle scénáře měl Michal Suchánek promlouvat ke krajtě, zavěšené na svých ramenou.

Ta po pár minutách vyhodnotila situaci tak, že by herec mohl být snadnou a sladkou kořistí. "Pocity byly... Ani strach, ani užívání... Já to nedovedu přesně všechno popsat, protože toho adrenalinu bylo tolik, že si to ani nepamatuji," přiznává herec, který okusil, jaké to je stát se něčí kořistí. Jakmile začala krajta utahovat své smyčky, štáb musel okamžitě zakročit a škrtiče z herce sundat. "Je to škrtič a ten zkrátka začal škrtit. On se snaží udržet na větvi a nepředpokládám, že by to měl v hlavě tak, že tohle je snadná kořist, já si ji podržím a sežeru ho. Byla to výzva, v tu chvíli pak začnete soupeřit i před ostatními. I když já nevím, protože jsem ho měl omotaného kolem obličeje, kolem očí a lámal mi nos. Ani jsem neslyšel nic zvenčí, jen jsem cítil, jak ho ze mě sundávají, a v tu chvíli si říkám, že ještě dvě, tři minuty vydržím, než omdlím a buňky začnou odumírat. Doufal jsem, že někdo přijde a sundá ho, někdy se totiž v člověku probudí herec-hlupák, který to chce dotáhnout do maxima, aby už se to nemuselo natáčet znova," popisuje herec nepříjemný zážitek z natáčení, ale dodává, že to rozhodně nebylo to nejhorší. "Točil jsem jednou s ropuchou, kterou mi přinesli v krabičce. Byla tak velká, kuňkala a musím se přiznat, že i slzičky mi šly z očí. Pořád se mi zvedal žaludek," přiznává Michal Suchánek, které zvířecí setkání bylo pro něj tím nejhorším.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky