Lucie Bílá má hvězdu na chodníku slávy.

27.04.2018

Vedle Karla Gotta či Johna Kandera, který psal pro Sinatru

Hudební divadlo Karlín rozšířilo svůj chodník slávy o další hvězdu.

Tu nyní odhalila zpěvačka Lucie Bílá.


"Chtěla bych Egonovi Kulhánkovi moc poděkovat za trpělivost, protože když mi tenkrát dával nabídku do muzikálu, nebyla to první, kterou mi kdy v životě dal. První byla v roce 1984, kdy mě přetahoval do své kapely. Já jsem tehdy jako asi šestnáctiletá zpívala ve skupině Helius a Egon byl tenkrát úspěšným manažerem jedné stejně slavné skupiny. Já jsem mu tehdy řekla, že ne," prozradila zpěvačka, která původně odmítla i Carmen. "Ale když jsem si přečetla scénář, tak jsem se tak nadchla, že bych si říkala, že bych byla hloupá, kdybych to odmítla," dodala Lucie, která v muzikálech hraje od roku 1992. První nabídku dostala od Adama Nováka. "Přijel za mnou do Otvovic, do bytovky, kde jsme tenkrát bydleli. Já jsem mu v obýváku zařvala Summertime, maminka mu udělala kafe a on mi dal úžasnou nabídku do Bídníků. Tenkrát jsem se do muzikálu zamilovala. Je to pro mě kondiční cvičení a spojení s diváky, který potřebuju," usmívá se zpěvačka.

Foto: Jaroslav Hauer

Hvězdy na chodníku slávy už mají zakladatel divadla Eduard Tichý, John Kander, autor hitu New York, New York, který napsal pro Franka Sinatru, Tim Rice, autor libreta muzikálu Jesus Christ Superstar, skladatel a autor Carmen Frank Wildhorn, Karel Gott a nově i Lucie Bílá, hvězda muzikálů Carmen a Sestra v akci.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky