Lékárník z Romea a Julie zhubl kvůli roli o 18 kg

01.05.2020

Zpěvák a muzikálový herec, semifinalista soutěže Česko hledá Superstar 2006 Jaroslav Parči vystupuje po boku zvučných muzikálových jmen jako jsou Hanka Křížková, Pepa Vojtek, Janek Ledecký a dalších, zahrál si v muzikálech Mefisto, Čas růží, Galileo, Sněhová královna, Sibyla královna ze Sáby, Ray Bradburys, Shrek, Ferda Mravenec, Romeo a Julie.

Jeho nejoblíbenější muzikál byl muzikál Romeo a Julie, ve kterém si zahrál roli traviče lékárníka. Na tento muzikál Jaroslav Parči vzpomíná velmi rád se slovy "Muzikál režíroval skvělý Roman Štolpa, se kterým spolupráce byla naprosto v harmonii, klidná a velmi přínosná. Hodně mě naučil co se týká činohry a určitě jsem se i díky němu dostatečně posunul vpřed."

Co ti v této korovinarové době nejvíce chybí?

Co mi chybí úplně nejvíce jsou lidé obecně a tím i spojené koncerty, různá vystoupení a divadlo. Už se nemohu dočkat až se vrátím na koncertní pódia a divadelní jeviště.

Když zrovna nezpíváš, jak trávíš svůj volný čas?

Rád vařím, vymýšlím různé recepty, které s úspěchem i neúspěchem nutím ochutnávat své přátelé, denně cvičím a samozřejmě se ve volném čase věnuji muzice. Píši texty k novým písničkám a snažím se v rámci možností věnovat také charitativní činnosti.

Jaké jídlo máš nejraději?

Miluji bramborový salát a řízek. Před časem jsem bojoval s nadváhou, tak musela nadbytečná kila pryč. Podařilo se mi zhubnout krásných 18 kg. Hned se cítím lépe jak v profesním, tak i v osobním životě.

Prozradíš nám svůj recept na hubnutí ?

"Zpěvák by měl dobře zpívat, ale i vypadat. Osobně vím, že prodávám jakýsi balíček, který musí zahrnovat kvalitní zpěv i vzhled. Navštěvuji fitness, běhám, cvičím Tabatu a dodržuji pestrou, vyváženou stravu. Jedině tak se člověk může dlouhodobě udržet ve skvělé kondici. Tu nutně potřebuji pro své povolání".

Co připravuješ pro své fanoušky no koncertních pódiích a v divadle ?

Právě pracuji na novém singlu , ke kterému točím i videoklip pod taktovkou kameramana Štěpána Stewe Bárty s kterým jsem pracoval i na videoklipu k písni "Olvidame que te olvidé"

Novinka plánovaná na červenec tohoto roku bude velkým překvapením.
"Je to jiný styl než na který jsou fanoušci ode mne zvyklí. Hudbu k písni složil hudební producent, skladatel Zdeněk Hrubý a já si ji sám otextoval. Prioritně se věnuji Pop/Latin stylu, ale tentokrát jsem si řekl, že oslovím širší publikum a ukážu se i v jiném hudebním stylu. Z této spolupráce mám obrovskou radost, protože v dnešní době je velmi důležité obklopit se správnými lidmi", dodal s úsměvem Jaroslav Parči.

Co se týká mé divadelní kariéry, tak mimo současných titulů, ve kterých účinkuji, se v roce 2021 představím v novém muzikálu. Bohužel zatím nechci prozrazovat detaily.

Foto archív Jaroslav Parči , Hauer Jaroslav

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky