KULTOVNÍ MUZIKÁL DAVIDA BOWIEHO LAZARUS MÍŘÍ DO PRAHY S IGOREM OROZOVIČEM NEBO ONDŘEJEM RUMLEM V TITULNÍ ROLI

02.06.2019

Poslední dílo jedné z nejvlivnějších světových hudebních ikon Davida Bowieho muzikál Lazarus se konečně představí i českému publiku. Premiéry jsou naplánované na 11. a 12. října 2019 v Divadle Komedie. České nastudování vznikne v režii Mariána Amslera a v titulní roli se představí Igor Orozovič nebo Ondřej Ruml. Písně zazní s původními anglickými texty. Předprodej vstupenek začne již v pondělí 3. června.

Herec Igor Orozovič, který ztvární hlavní roli Newtona uvedl: "Když mi volali s nabídkou, hrklo ve mně, jako by mi volal sám David Bowie. To dílo je totiž on sám! A nemusím asi ani moc popisovat, proč ho zbožňuji. Navíc to není jen nějaký líbivý jukebox- muzikál. Je to spíš hluboká imprese, kterou si každý může vyložit jinak. Když jsem přečetl scénář, nerozumněl jsem ničemu a zároveň všemu! Mám dojem, že naprosto chápu Newtonovo vyhoření, citlivost a touhu po inspiraci a lásce... To asi zná každý. I když v Bowieho případě se pouštím do neprobádaných vod. On byl fakt mimozemšťan!"

Zpěvák Ondřej Ruml to glosoval: "Nabídka zahrát si Newtona v Lazarovi je z těch, které se neodmítají. Vlastně cokoliv se týká Davida Bowieho je pro mě velmi přitažlivé a vzrušující. Vždyť se jedná o jednoho z největších umělců, který kdy spadl na tuhle planetu."

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky