Kodetovi k narozeninám popřáli Bílá, Donutil, Svěcený i Štaidl

18.07.2018

Kritian Kodet oslavil jubileum čestným občanstvím i vernisáží svých obrazů.

Jeden z nejprodávanějších malířů součastnosti Kristian Kodet oslavil své významné životní jubileum. K jeho 70. narozeninám mu přišlo do gotického sálu pražské Novoměstské radnice popřát okolo tří set hostí, mezi kterými nechyběla řada známých osobností. Před tím však získal prestižní oceněnění, z kterého má velikou radost.

V podvečer se pak Kristian Kodet přesunul na Karlovo náměstí, kde své jubileum oslavil zahájením výstavy svých obrazů slavnostní vernisáží, na kterou přišly stovky lidí. Nechyběla Lucie Bílá, která oslavenci zazpívala, Jaroslav Svěcený, jenž zahrál na housle svou vlastní skladbu, Miroslav Donutil, který provázel slovem a zavzpomínal i na Kristianova bratra, herce Jiřího Kodeta.

S gratulací a dárky přišli třeba Bára Štěpánová, Iva Hüttnerová, Jakub Ludvík, Petr Jančařík, Jan Rosák, Jan Kanyza, Vladimír Kratina, Jan Vodňanský, ale také třeba Ladislav Štaidl, který se na takových akcích objevuje jen zřídka.

Všichni Kristianu Kodetovi přáli hlavně zdraví, štěstí a stále tolik inspirace, jako doposud. Oslavenec v uplynulém půlroce ve svém ateliéru na chalupě v jižních Čechách hodně pracoval, aby na slavnostní výstavě, která bude na Novoměstské radnici až do poloviny září, bylo co obdivovat. "Chtěl jsem, aby to nebyl jen průřez toho, co jsem už dělal, ale i nové věci. A jsem moc rád, že se to lidem líbí. Hned na začátku mě velmi potěšila Lucie Bílá, nejenom tím, že přišla a nádherné mi zazpívala...," prozradil Kodet.

Zlatá slavice totiž hned po příchodu na oslavu, kam ji doprovázel její partner a road manažer Radek Filippi, se téměř vrhla k obrazu s názvem Krist a prohlásila. "Ten jeúžasnej, ten je můj. Prosím, toho si kupuji, můžete mi sem dát rezervaci?,". A Kodetův tým okamžitě romantický obraz menší roměry, ale velký svou atmosférou - pro zpěvačku zablokoval. Po skončení výstavy si tak může jedno z Kodetových děl odvést domů.

Slavnostní den malíře, jehož obraz visí dokonce i v sídle amerických prezidentů - v Bílém domě, začal na Staroměstské radnici. Zde z rukou starosty Prahy 1 Oldřicha Lomeckého převzal čestné občanství. Kodet dvacet pět let žije v samém centru Prahy a je na to hrdý.

"Já jsem vážně velmi potěšen tímto uznáním a velmi za něj děkuji. Moc si toho vážím, protože bydlím na Staroměstském náměstí a Prahu mám vážně moc rád. Čestné občanství je pro mě velkým uznáním a zároveň závazkem dělat tomuto nádhernému městu stále dobré jméno...," podotkl malíř.


"Opravdu chci poděkovat všem kteří přišli, i těm, kteří třeba nemohli přijít, děkuji za jejich dlouholetou podporu, za přízeň a budu se těšit s nimi jak na mých výstavách, besedách, tak třeba za pět let, když Pánbůh dá, na mých pětasedmdesátinách," doplnil oslavenec Kristian Kodet, jenž stráví léto střídavě v Praze a v jižních Čechách a na zimu zase na pár měsíců zamíří na Floridu.

Foto: J. HAUER

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky