Jiří Mádl se v karanténě zamiloval

01.05.2020

Jsem nezodpovědný, prozradil Jiří Mádl. Režisér by se do svých hereček zamilovávat neměl

Omezení spojená s pandemií koronaviru znamenala novou životní zkušenost snad pro každého. Výjimkou není ani Jiří Mádl, který na ni ale bude vzpomínat s láskou. Třiatřicetiletý herec a režisér, který o sobě prohlašuje, že je samotář, se totiž v karanténě zamiloval. A protože zásoby jídla a finanční rezervu si dělá už od raného mládí, mohl dát namísto strachu o materiální potřeby průchod svým citům. Výsledkem jeho milostného vzplanutí je love story Miluju tě, Pucinko, ve které si jeho nový objev zahrál hlavní roli a kterou odvysílá internetová televize Mall.tv.

Příběh komplikovaného vztahu dvou překvapivých hrdinů vypráví čtyřdílná minisérie s názvem Miluju tě, Pucinko. Ta vznikla jako součást projektu Tvůrci v izolaci, za kterým stojí Dawson Productions, s níž Jiří Mádl natočil svůj druhý celovečerní film Na střeše. Cílem iniciativy je šířit pozitivní energii a optimismus i v této nelehké době, kdy se řada lidí ocitla v nucené izolaci. Pobyt v karanténě inspiroval tvůrce natolik, že vznikly nápady a myšlenky, které by jinak nespatřily světlo světa. "Volali jsme si několikrát s producentkou Monikou Kristlovou. Pořád jsme sčítali, co všechno se děje a co je všechno špatně, ale zároveň jsme oba vnímali, jak neklesáme na mysli a máme chuť něco dělat. A pak řekla Monika tu větu, která se mi tolik líbí: 'Ukažme všem, že jsme entertainment business a pojďme tu chuť předat dál.' Zvážil jsem možnosti a strašně mě to bavilo. Scénář čtyř dílů jsem napsal za pět dní," popisuje fázi příprav Jiří Mádl, který do intimní love story obsadil svou novou lásku.

"Ano, mojí novou láskou je Pucinka. Já ji asi opravdu miluju. Dá se říct, že spolu od natáčení chodíme, což je dost nezodpovědný ode mě. Režisér by se do svých hereček zamilovávat neměl," vypráví pobaveně Mádl, který je zároveň autorem příběhu a psal Pucince a Kartímu role přímo na tělo. "Moc na výběr nebylo, a tak jsem se rozhodl, že si ústřední dvojici zahrají zubní kartáčky," upřesňuje průběh castingu. "Myslel jsem, že budeme točit 2-3 dny, a nakonec to byl týden. Zároveň musím říct, že první den jsme se spoustu věcí učili," přiznává a jedním dechem dodává, že nepříznivým okolnostem zvládá poměrně úspěšně čelit. "Jsem apokalyptický dítě. Mám pořád extrémně našetřeno a pořád mám zásoby jídla. Léta se mi kamarádi smějí. I za šetřivost i za to jídlo doma jak pro regiment, ale je to tak," uzavírá herec a režisér. Ten tak díky své připravenosti mohl natočit nejen novou minisérie, která je k vidění na www.mall.tv, ale věnovat se celé řadě charitativních aktivit.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky