Jany měly mejdan ?

28.05.2017

Slavné Jany bujaře slavily a kdo byl srandovně fajn?

Ve středu 24. května slaví svátek všechny Jany. V českém showbyznysu je žen s tímto krásným jménem poměrně dost. A tak se stalo, že na jednom místě se sešly moderátorka Jana Adamcová, herečka Jana Stryková a modelka a farmaceutka Jana Doležalová, aby svůj svátek řádně oslavily.

Děvčata vyrazila do pražského klubu Cafe 80's, kde nabízejí skvělé drinky, atmosféru osmdesátek a hudbu na přání. "Já mám ráda Mochito, ale s chutí ochutnávám i jiné drinky. V poslední době zejména nealkoholické, vzhledem k mému stavu. Beru antibiotika, takže momentálně piju něco, co mě osvěží, nakopne a neobsahuje alkohol," svěřila se krásná Jana Stryková, kterou doprovodil její přítel. V klubu měla Jana opravdu široký výběr nealka, v nabídce našla fialkovou limonádu, okurkovou, ale i celou řadu koktejlu, třeba Davirgin Mojito či Virgin Cuba Libre.

Další oslavenkyně Jana Adamcová si večer rovněž báječně užívala: " Osmdesátá léta ve mně evokují diskotéky a první vrásky z lásky. Je báječné, když se můžete aspoň na chvilku vrátit zpět, do těch hezkých vzpomínek, díky této klubové atmosféře. Je to takový očistný pocit, nabijete si baterky a jedete dál," uvedla sympatická moderátorka, která popíjela hlavně suché bílé víno a bublinky.

Ten večer se v klubu Cafe 80's, bavily i další známé tváře. Zapařit přišel zpěvák a idol ženských srdcí Ondřej Ruml. " Retro mě hodně baví, líbí se mi stará auta, elektronika, zkrátka veškerý retro design mám rád. Co se týče hudby, zaujala mne ABBA a taky George Michael," prozradil Ondra, který v klubu většinou popíjí oblíbenou Piňa Coladu a Bloody Marry.

Přenést se do osmdesátých let přišla také herečka a zpěvačka Linda Finková, nadšená převážně z klubové hudby. " Mám ráda jakoukoliv muziku z té doby, pustím si ji a je mi srandovně fajn. Slyším písničky z té doby a už mi cukají koutky. Vždyť to bylo v nejkrásnější době mého života. Člověk si ještě myslel, že může lehce změnit svět a taky že se z něj všichni podělají. Dále se mi vybaví moje bezstarostnost, vždyť jsem byla v pubertě, a taky mě zaplaví vztek na komunisty, protože jsem nesměla cestovat." Finková v té době začala fušovat do showbyznysu, takže podle jejich slov to byl fakt "vodvaz". Zpěvák a milovník piva a whisky, Richard Tesařík zavzpomínal na tuto dobu velmi stručně a věcně: "Byl jsem o pětatřicet let mladší a hráli jsme reggae."

Jako místo pracovního setkání si tento klub vybrali tři představitelé Cassia z připravovaného muzikálu Iago, David Gránský, Milan Peroutka a Milan Korbel. Všichni mají sice spoustu práce, ale možnost společně zapařit si rozhodně nemohli nechat ujít. A co si pod osmdesátkami představí Milan Peroutka? "Paneláková sídliště, trvalé, koženkové volné bundy a vyšisované džíny. Představím si diskotékovou bezstarostnost, i když vím, že doba to byla spíše šedivá. Co se týká muziky, spíše vždycky koukám na ty klipy a říkám si, jak je ta móda strašně ošemetná, protože všechna vystoupení působí zpravidla srandovně. Trochu jsem zalitoval, že mi žádné takové nepadlo v ruletě i ve Tváři," práskl talentovaný Milan. Všichni tři Cassiové sáhli po koktejlové novince, která má příznačný název Kamikaze. Přítomné dámy zase ochutnávaly drinky Daisy nebo Pink Squirell.

Celou noc za mixážním pultem váleli DJ Martin Hrdinka & Luděk Hrzal, hrající i na přání hvězd. Mezi dalšími, kteří si do klubu Cafe 80's, přišli takzvaně vyhodit z kopýtka, se objevili: Andrea Bezděková, Tereza Budková, Aleš Háma, Andrea Kabická, Jan Kopečný, Veronika Procházková Chmelířová, Ondřej Měšťák, Radka Rosická, Petr Ryšavý, Nikol Švantnerová nebo Sagvan Tofi.

Všichni přítomní vyzkoušeli zbrusu nový parket, který tím svými tanečními kroky a drinky pokřtili. Tančilo, hrálo a pilo se až do ranních hodin. Některé celebrity si dokonce zkusily práci barmana a namíchaly si nápoje dle svých představ a chutí. Bylo patrné, že doba 80. let je zábavná pro jakoukoliv generaci a její atmosféra každého pohltí. Zkrátka podařený mejdan, na kterém nikomu nic nechybělo.

"Klub je oblíbený u všech generací, starší zavzpomínají a mladí mají retro rádi. V clubu Café 80' se každý doslova vrátí zpět v čase a to i podtrhla nedávná rekonstrukce, která se nám velmi vydařila, to se musím pochválit! " řekl závěrem generální manažer music clubu Cafe 80´s Jan Mulač

Foto: Cafe 80's

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky