Ivana Korolová si sáhla na dno

12.12.2019

Seriál Krejzovi míří do finále. Herečka Ivana Korolová se po roce a půl musela rozloučit se svojí postavou bláznivé Danky Krejzové - a loučení to bylo pořádné. Jako jednu z posledních scén si pro ni scenáristé připravili pěkné drama. Ivanu Korolovou totiž čekalo natočit to, že se její postavy bude chtít zmocnit úlisný investor v rádiu i přes její razantní "ne"!

V rádiu chtěl investovat velké peníze do reklamy a myslel si, že když má peníze, má moc. A protože se Dojáčkovi Danka moc líbí, její "ne" pro něj nic neznamená. "S Tomášem Havlínkem, který to hrál, jsem se před natáčením na všem domlouvala. Na zkoušce jsme si říkali, kam a jak sáhne, a jestli může. Tom se ptal, co je pro mě v pohodě, a byl moc milý. Trochu se známe, tak se nám ta choulostivá scéna pokusu o znásilnění netočila nepříjemně," vzpomíná s úsměvem Ivana Korolová, která věděla už při čtení scénáře, že to nebude až tak dramatické a jako žena se bude cítit v pohodě. "Nebála jsem se, že by mi režie nevyšla vstříc. Vždycky jsme našli zlatou střední cestu, aby bylo všem příjemně. Popravdě jsem se na to natáčení docela i těšila, protože jsem si říkala, že zažiju nějakou akční scénu."

V okamžiku, kdy došlo na popostrkování a trhání oblečení, tak na sobě měla herečka speciální kostým. "Měli jsme upravenou košili, která měla přišité knoflíčky velmi jemným stehem, aby se při ostrém záběru dala roztrhnout. Celkem jsme na to měli, myslím, dva nebo tři pokusy. Víc košil nebylo," prozrazuje herečka, která si na place při takovém natáčení pochvalovala vstřícnou atmosféru. "Paradoxně to byla moje poslední scéna v Krejzových, takže se mi ani končit nechtělo a klidně bych těch pokusů brala víc," popisuje trochu smutné loučení Ivana Korolová, která teď momentálně žije muzikou a přípravami na Vánoce. "Právě jsem si nadělila takový předčasný dárek v podobě své sólové desky a taky jsem dotočila další klip k písni Paleo. K tomu máme 15. 12. velký koncert v Paláci Akropolis, kde mi desku pokřtí Xindl X. Strašně se těším, že si to tam užijeme. Takže jsem pořád v nějakých přípravách a tím teď žiju," uzavírá svoji kapitolu v Krejzových seriálová a divácky velmi oblíbená Danka, která bude vánoční svátky trávit s manželem v kruhu rodinném. "Na Štědrý den si budu od rána do odpoledne se svým manželem a jeho rodinou užívat vánoční atmosféru a pak se odeberu do Pardubic za svojí širokou rodinou, u které na večeři prostě nemůžu chybět. Říkali jsme si s manželem, že se ještě jednou na Štědrý večer rozdělíme, než na Vánoce budeme v Praze tři, a pak to rozdělování už nepůjde. Byli jsme spolu na Štědrý večer před dvěma lety a bylo to taky super. Můj muž má v Praze rodinu, se kterou jsme se potom samozřejmě sešli a užívali si do noci. Oproti tomu je moje rodina v Pardubicích mírně v nevýhodě, moc s nimi přes rok totiž bohužel nejsem, tak se letos navzájem pořádně užijeme," věří herečka.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky