II. Česká vicemiss Karolína Kokešová odletěla na světovou soutěž Miss Global

02.01.2020

Zdroj: Česká Miss

Třetí nejkrásnější Češka Karolína Kokešová odletěla do Mexika, kde bude reprezentovat Českou republiku na prestižní světové soutěži Miss Global. Čeká ji dvoutýdenní soustředění a přípravy, které vyvrcholí 18. ledna finálovým večerem.

Karolína se však na soutěž poctivě připravuje už od poloviny listopadu, a i když to bylo přes svátky náročné, striktně dodržovala jídelníček i cvičební plán. "Vážím si šance, kterou jsem dostala a přistupuji k tomu zodpovědně. Bez ohledu na to, zda se umístím, chci především co nejlépe reprezentovat naši zem," říká Karolína s úsměvem a dodává:

"Každopádně se na všechno už moc těším, je to pro mě něco úplně nového a neozkoušeného, nejvíc se těším ale na krásné Mexiko, nikdy jsem tam nebyla, takže jsem ráda, že poznám nová místa. Věřím, že mě žádná rivalita nečeká, navíc já tyhle věci moc neprožívám, takže doufám, že budeme mít s holkama pohodový vztah a třeba se z nás stanou i kamarádky. Což bych si moc přála, protože to je nejvíc - mít přátele po celém světě."

Karolína se na soutěži představí v národním kostýmu od Davida Hanykýře. Autor se při tvorbě kostýmu inspiroval sklářským průmyslem České republiky a nádhernou českou přírodou. Výsledkem jsou éterické šaty, ve kterých Karolína připomíná křehkou rusalku. Na finálový galavečer kráska vynese také nepřehlédnutelné bílé šaty se třpytem z dílny návrhářského dua Poner.

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky