Hanka Kynychová v novém modelu šokovala: Jsem napůl žena, napůl muž!

27.03.2018

Přední česká designérka šperků Jitka Mlynarčík Kudláčková je velmi inspirativní dáma. V reprezentativní prodejně JK Jitka Kudláčková v Praze na Brumlovce najdete nepřeberné množství kolekcí, z kterých si vybere opravdu každý a jsou určeny pro různé ženy na různé příležitosti. S příchodem jara tak neváhala a představila světu kolekci Primavera, která je nejen inspirována barvami jarní přírody, ale také tvorbou impresionistických malířů.

"Kolekci Pramavera vytvořil náš tým JK, jedná se o kolekci uměleckých šperků . Pracovali jsme s perlami, které jsou výjimečné svým tvarem a vznikly tak ojedinělé skvosty ztvárňující jarní květy. Ke kolekci Primavera jsme vytvořili i Jarní kolekci, která obsahuje minimalistické šperky na běžné denní nošení," vysvětluje kreativní ředitelka oblíbené rodinné firmy, která je špičkou na trhu ve výrobě kvalitních a originálních šperků, Jitka Mlynarčík Kudláčková. Tato kolekce podporuje vztah mezi mužem a ženou, takže je primárně určena pro ženy, které si zaslouží ocenění od svého muže. Jsou tedy určeny téměř pro každou ženu.

Protože šperk nejlépe vynikne na ženě, která je navíc krásně oblečená, rozhodla se Jitka Mlynarčík Kudláčková spojit síly s přední evropskou módní návrhářkou Jitkou Klett, která vytváří vlastní autorské dezény látek v limitovaném množství a její modely jsou tvořeny z látek, komponentů a výšivek z nejvyšší kvality ze všech koutů světa. Návrhářka je velmi známá svým výrazným podpisem propracovanosti a kvality. Kolekce Inspira pro jaro/léto 2018 je plná harmonické pestrosti. Modely Jitky Klett obalí každou ženu lehkostí a pozitivitou. "Tato kolekce ukrývá divou hravost děvčete do noblesního roucha dámy," popisuje svoje dílo Jitka Klett.

Akce s názvem "Když se sejdou dvě JK, vznikne jarní kolekce", měla za smysl ukázat českým ženám, že se nemají stydět do sebe investovat se a mají ocenit samy sebe a svoji hodnotu. Tuto myšlenku přišla podpořit celá řada známých a významných žen. V modelech Jitka Klett a šperky JK Jitka Kudláčková se všechny cítili báječně a žensky.

Nejkrásnější ženou byla bezesporu Libuška Rohlíčková (Vojtková), která na akci dorazila i se svojí dcerou Elinkou, o kterou se po dobru akce starala Libuščina maminka. Bývalá tanečnice zářila do všech stran a Elinka byla hlavní hvězdou programu, protože z ní byly uneseny všechny přítomné dámy. "Dnes si po porodu a mateřství přijdu poprvé opět krásná a upravená a děkuji za to oběma Jitkám. Šaty Jitky Klett jsou krásné střižené a látka neskutečně příjemná. Šperky Jitky Kudláčkové jsou mi velmi blízké, protože jsem si s manželem tady u Jitky nechali vyrobit snubní prsteny. A teď se chystáme na náušnice pro Elinku, čeká nás píchání oušek a s tím i první náušničky," svěřila Rohlíčková, která na akci vynesla minimalistickou Jarní kolekci šperků, která dokonala podtrhla její mateřský půvab.

"Dnes jsem zjistila, že mi chybí v šatníku tento střih šatů, tyto šperky, a také tato růžová holčička Elinka Libušky Rohlíčkové. Takže pokud bych mohla odejít domů v těchto šatech, s těmito šperky a s touto holčičkou, budu šťastná," smála se moderátorka Štěpánka Duchková. "Štěpánka mi svěřila, že by chtěla být vílou, ale nikdy se jí to nepodařilo. Myslím si, že právě v těchto šatech je Štěpánka dnes za vílu," svěřila autorka modelu kolekce Inspira Jitka Klett.

Operní diva Andrea Kalivodová zná důvěrně jak tvorbu Jitky Klett, tak Jitky Kudláčkové, protože je jejich pravidelnou klientkou. Šaty Jitky Klett vynesla naposledy na Českého slavíka a nyní připravují společně další modely, kterých Andrea na svoje vystoupení potřebuje nespočet. "Nesmírně ráda navštěvuji akce Jitky Kudláčkové. Když se navíc spojila s mojí oblíbenou Jitkou Klett, nemohla jsem chybět. Vždy jsem na Jitčině akci velmi pozitivně naladěná, Jitka hovoří oduševněle, upřímně, láskyplně. Charisma se prostě nenaučíte a Jitka ho má. Jitka dnes celou akci moderovala a já myslím, že to byl správný krok. Co děláme srdcem, to je vidět," vysekla poklonu Jitce Kudláčkové, která byla rovněž oděna v modelu Jitky Klett a svěřila, že nechat si ušít šaty u tak renomované návrhářky je opravdu zážitek, který by si měla dopřát každá žena.

"V těchto šatech od Jitky Klett jsem si vzpomněla na doby, kdy jsem hrála v muzikálu Monte Christo a kostýmy vytvářel pan Teodor Pištěk. V těch krásných kostýmech jsem si plula na jevišti stejně tak, jako dnes pluju a vznáším se teď a tady v těchto mimořádných šatech," popsala svoje pocity Leona Machálková, která se s Jitkou Mlynarčík Kudláčkovou ráda po letech opět setkala. Její šperky patří k Leoniným oblíbeným.

Moderátorka Hanka Heřmánková prozradila, jak na to, aby ženy vypadaly a hlavně cítily dobře. "To si tak přijdete do salonu, Jitka Klett vás oblékne do skvěle padnoucích šatů, Jitka Kludláčková je sladí se skvělými šperky a je to," smála se bývalá hlasatelka, která nestárne! Nutno říci, že má pravdu. Šaty Jitky Klett i šperky JK Jitka Kudláčková jsou určeny všem ženám, které chtějí vypadat dobře a užít si své ženství.

Hanka Kynychová nepopřela svoji profesi cvičitelky a intuitivně sáhla po sportovně elegantním modelu, který podtrhl její náturu. "Tak nějak celoživotně cítím, že jsem na půl žena a na půl muž, takže se v kalhotách cítím nejlépe. Šperky Jitky Kudláčkové jsou každodenní součástí mého života, protože mám několikery náušnice a dokonce celou soupravu kolekce Tricolor. Dnes jsem si poprvé vyzkoušela perly a je mi s nimi velmi dobře. Asi budu manžela motivovat k dárku k mým blížícím se narozeninám," smála se Kynychová, která za nedlouho oslaví padesátku.

Herečka Ivana Jirešová je v současné době plně vytížena zkouškami na muzikál Sherek, proto ocenila, že se první jarní den mohla přijít odreagovat na příjemnou akci, kterou spojení dvou JK bezesporu bylo. Nejen, že jí to ve žlutém modelu Jitky Klett mimořádně slušelo, navíc si poprvé v životě vyzkoušela výrazné šperky. "Poprvé mám na sobě tak originální šperky. Ve spojení s modelem, který mi padl, jako by byl ušitý přímo na mě, se mi moc líbí a cítím se v nich kupodivu velmi příjemně. Možná je to i tou nevšední pohodou, která na dnešní akci panuje," vysekla poklonu Jirešová.

Na akci nechyběl ani ředitel firmy JK Jitka Kudláčková Dušan Mlynarčík, který svěřil, jak je to s českými muži a dárky pro ženy. "Čeští muži na tom s obdarováváním žen nejsou příliš dobře, i já jsem se to musel naučit," svěřil manžel Jitky Kudáčkové, který byl zároveň iniciátorem setkání svojí ženy s Jitkou Klett, kdy jí chtěl jako dárek nechat ušít šaty. Je tak ideálním příkladem pro všechny muže, aby se nebáli svoji ženu ocenit dárkem v podobě kvalitního šperku nebo šatů ušitých na míru. Každá žena takovýto dar od svého muže ocení. 

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky