Hanka Křížková slaví kulaté jubileum narozeninovým koncertem

06.09.2017

  Sama říká, že se na šedesát rozhodně necítí. "Je to jenom číslice. Mám ráda humor, jsem ráda mezi lidmi a jsem ráda, když je pohoda. I proto mě velmi potěšilo, že jsme se sešli na mých oslavách a vlastně jsme se jimi prochechtali," prozradila oslavenkyně.
Prozradila i něco z toho, co k narozeninám dostala. "Od Ivy Hüttnerové jsem dostala krásný obraz, od dalších kamarádů hrušeň i s plody. Už jsem dokonce sklidila a stromeček nechala zasadit tak, aby neuhynul, ujal se a měl další a další krásné hrušky. Dostala jsem i nový mobil, z kterého jsem měla velikou radost, protože ten můj původní telefon vypadal už dost "historicky"," usmívá se Hanka Krížková.
A k narozeninám dostala například i "chatu".
"Když se mě ptali, co bych si přála k narozeninám, tak jsem říkala, že jsem skromná - že mi stačí malá chatička s teráskou a bazénem... Tak se mi to skoro splnilo,"
dodala s humorem sobě vlastním, poukazujíc na papírový domeček s obsahem ke konzumaci od ostravských přátel. "Měla jsem úžasné narozeniny. Rodinu a přátele kolem sebe. Co víc si přát," pochvalovaluje si zpěvačka a herečka.

Hanka Křížková se teď kromě nové muzikálové sezóny s představeními Dracula, Sibyla, Mefisto, Carmen a znovu se vracející Popelka na ledě, chystá na 27. září, kdy jí v Hybernii čeká veliký narozeninový koncert s bandem Martina Kumžáka, na kterém bude také celá řada přátel, kamarádů i fanoušků.

Zpěvačka Hanka Křížková oslavila kulatiny, teď chystá velký narozeninový koncert!

Dostala chatu, hrušeň, obraz i mobil...
Zpěvačka a herečka Hanka Křížková na svůj věk opravdu nevypadá, srší energií, je samý úsměv a velký pohodář. Letos však slaví významné jubileum.
Kulaté narozeniny oslavila s rodinou i přáteli, teď se připravuje na velký narozeninový koncert v pražské Hybernii.

Zpěvačka rozhodně netroškařila, oslavila své kulatiny rovnou dvakrát! Jednou ve svých rodných Strakonicích s celou rodinou a jednou v centru Prahy s přáteli a kamarády na botelu Albatros Jitky Choulíkové.
Ivana Chýlková, Monika Absolonová, Iva Hüttnerová, Rudolf Kubík a řada dalších kamarádů a přátel přišli stále rozesmáté oslavenkyni popřát.

"Přesto, že jsem dostala překrásné kytice a spoustu dárků, měla jsem největší radost z toho, že všichni přišli, a že nám bylo moc dobře," říká Hanka Křížková.
htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky