Hana Gregorová je „herdegbaba“ a velká profesionálka se srdcem na dlani

22.09.2019

Komedie Boeing-Boeing, aneb Tři letušky v Paříži odstartovala zahájení provozu Divadélka Radka Brzobohatého.

Hana Gregorová to nevzdala a udělala dobře!

Diváci chechtající se od začátku až do konce - a na konci standing ovation. Tak to vypadalo v pátek večer ve Strašnickém divadle při skvělé francouzské komedii Boeing- Boeing aneb Tři letušky v Paříži v hereckém obsazení: Miroslav Šimůnek, Vojtěch Efler, Eva Burešová, Bára Mottlová, Irena Máchová a strhující výkon předvedla právě a režisérka a herečka Hana Gregorová. Právě tímto představením odstartovali provoz Divadélka Radka Brzobohatého ve Strašnicích.

Myšlenku mít znovu divadelní společnost poté, co odstoupila novému nájemci prostory divadla v centru Prahy, nevzdala.

"Mám opravdu to štěstí, že je kolem mě úžasný tým herců, kteří jsou šťastní, že zase máme stálou scénu a baví je naše komedie. A kromě nových diváků se nám vrátilo i naše "skalní" publikum, které k nám chodilo v minulosti. Lidé jsou nadšení a fandí nám. Věřím, že i strašnické diváky jsme si získali, a že Praha 10 bude právem pyšná na to, že vracíme tomuto divadlu jeho dávný lesk," podotkla Hana Gregorová

Jak sama přiznala, neprošla si v posledních dvou letech zrovna jednoduchým obdobím, především kvůli - často až nepochopitelnému mediálnímu honu, ale o to více jí těší, že se podařilo to, na čem celou dobu pracovala.

"Jsem moc ráda, že se nám to podařilo, je to radost, a že mám kolem sebe bezvadné kolegy, přátele, kteří za mnou stáli tehdy a stojí i dnes. To je můj motor, moje motivace do další práce. Všechny tímto srdečně a ráda zvu k nám do Strašnického divadla. Já tu můžu vyprávět co chci, ale oni musí přijít a přesvědčit se. Jsem si jistá, že i Radek, který se na nás dívá tam seshora, by byl pyšný," dodala Hana Gregorová u fotografie, která zdobí foyer divadla a přibudou k ní i portréty ostatních herců, kteří v divadle hrají.

"Hanka je "herdegbaba", která je rázná, umí být přísná, ale je to velká profesionálka a osobnost. Je nám s ní dobře, jinak bychom tu ani nebyli. Dělá se nám s ní skvěle, už proto, že ona se o nás umí skvěle postarat - od krásných rolí, až po servis, včetně praní kostýmů nebo toho, že vždycky po představení máme co jíst a pít. A když se nám nechce domů, jdeme si třeba sednout a baví nás to i po tom, co zhasnou světla a zavře se opona," dodali svorně herci z představení.

Více informací o DRB najdou zájemci na Facebookovém profilu

https://www.facebook.com/Divadélko-Radka-Brzobohatého-2122079371404724/

a co nevidět budou v provozu také nové webové stránky, včetně rezervačního systému na vstupenky.

Já se nikdy nevzdávám...," usmívala se Hana Gregorová, která představení nejenom zrežírovala, ale také v něm hraje, a nutno podotknout, že skvěle a s humorem sobě vlastním. "Já nemám problém udělat si sama ze sebe legraci a takové role mě opravdu baví... Jsme všichni moc rádi, že se slavnostní zahajovací večer ve Strašnickém divadle povedl. Diváci, kteří byli i ze Strašnic, byli nadšeni nejen skvělou komedií, ale i vyčančaným interiérem

Moc se mi líbila jedna divačka, která bydlí jen přes park, když pronesla:
"Konečně to tu vypadá jako v divadle.." To je pro nás asi největší kompliment. Záměrně neříkám pro mne, protože vždycky jsem brala a beru všechnu tuhle práci jako práci nás všech, celého týmu - od herců, přes techniky, až po paní uklízečku. Bez nikoho by to nešlo. A hlavně bez Ály Šebkové naší producentky. Kdo ví něco o divadle, dá mi jistě za pravdu," prozradila Hana Gregorová.

Foto: Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky