Halina Pawlowská slavila narozeniny v ZOO

23.03.2022

Spisovatelka a vedoucí infocentra v seriálové ZOO, Halina Pawlowská, oslavila své krásné narozeniny přímo na place. Kolegové se nenechali zahanbit a pro Halinu to bylo velké překvapení - téměř rána z čistého nebe.

Ve svůj narozeninový den Halina Pawlowská ani nevěděla, zda má na natáčení dorazit. Poctivě totiž nahlásila, že ji trochu trápí kašel, a ptala se, jestli vůbec může do ateliérů přijít. "Volala jsem, jestli mám přijet, a bylo mi řečeno, že určitě, že mi udělají testy, a tak jsem si říkala, že jsem tu takový trochu trpěný chudák," vysvětluje se smíchem seriálová Lenka Hrabalová. "Vůbec mě to ani ve snu nenapadlo, opravdu to pro mě bylo překvapení. V jednu chvíli jsem dokonce nevěděla, co si s tím počít."

Za přání ale byla velmi ráda a s humorem sobě vlastním zavzpomínala, jak se slavilo u nich doma. "Můj otec říkal, že každý rok je úspěch - že se ho člověk dožije, a musí se to proto oslavit. Vždy připíjel do 120, a kdybych to tak měla brát, tak tu cestu ještě vidím."

S přáním se nenechali zahanbit ani kolegové ze seriálu ZOO, například Jana Švandová: "Přeju Ti, Halinko, zdraví, pohodu, a hlavně - aby všechno bylo v té tvé zemi v pořádku." A záhy se přidal David Gránský. "Halinko, hlavně hodně zdraví, štěstí a spoustu krásných rolí, při kterých se budeme potkávat. Zkrátka - všechno nejlepší!"

A co by si sama oslavenkyně popřála? V tom má Halina Pawlowská jasno. "Sobě bych přála zdraví, přátele a hodně klidných dní. Obzvláště teď mi přijde, že jich je málo. Jdu z dramatu do dramatu a všechno je náročné. Přála bych si radost, abych ráno pocítila touhu něco zažít. A taky bych si přála cestu kolem světa, která se odehrává na velké lodi a stojí pět milionů. Ještě jsem nenašla sponzora."

Za FTV Prima

Josef Ducký

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky