GOTT VE VIDEOPKLIPU BILANCUJE ANEBO SE LOUČÍ ??

18.06.2018

V NOVÉM VIDEOKLIPU KARLA GOTTA

VZPOMÍNKY POTKÁVAJÍ PŘÍTOMNOST!

Karel Gott vydává po pěti letech nové studiové album nazvané Ta pravá, jež se jmenuje podle písně, kterou dvaačtyřicetinásobnému slavíku zkomponoval na míru zpěvák Marek Ztracený. Ten se také objeví ve videoklipu, který vznikl v nápadité režii Martina Paseckého.

Martin Pasecký prozradil, co bylo impulzem, že k písničce byl zvolen právě takový scénář, který zve diváky do proudu Gottových vzpomínek, ale i do jeho žhavé přítomnosti, kdy ho zahlédneme s jeho rodinou: "Ten impulz přišel velmi záhy. Píseň jsem od prvního poslechu vnímal jako velmi emotivní osobní zpověď. Je to vlastně oslavná píseň na téma současnosti, ale zároveň vyprávění o minulosti, o životní cestě, a proto jsme se rozhodli být v tomto klipu vypravěči, kteří dokáží vizuálně kombinovat tyto dvě časové roviny. Klip je jiný tím, že při jeho zpracování prošel složitou, ale vizuálně velmi zajímavou animační technologii. Ukazuje mnoho překvapivých detailů z Gottovy životní cesty."

Marek Ztracený o vzniku písně Ta pravá prozradil: "Na myšlenku napsat Karlovi píseň mě přivedl můj kamarád. Začal jsem Karla více sledovat a zjistil, že se mi líbí jeho přístup k fanouškům a vůbec k životu. U skládání jsem se do něj na chvíli jakoby převtělil a najednou byla na světě písnička Ta pravá. Karel mi hned volal, že tahle je ta ona! Upřímně mě to potěšilo a je to pro mě nová zkušenost, protože jsem byl na písničky dlouho lakomý. Navíc, jako bonus, mne Karel Gott pozval i na svůj velký koncert do O2 Arény, kde jsme si Tu pravou společně zazpívali."

Album Ta pravá, které vyšlo v pátek 8. června 2018 u Supraphonu, je atraktivní kolekcí světových evergreenů i novějších písní, výtečně padnoucích do současného Gottova repertoáru. Nahrávky vznikaly ve studiu ORM v průběhu několika let, některé však byly dokončeny až letos v květnu, jako je například duet s Dashou. Na albu jsou výrazné songy typu You'll Be In My Heart, When I Need You, Can't Take My Eyes Off You nebo Hot Stuff, opatřené klasickými i novými texty Eduarda Krečmara, Zdeňka Borovce, Jaroslava Machka, Pavla Cmírala, Richarda Bergmana, Michaela Prostějovského a Miloše Skalky. Milým překvapením je debutová spolupráce s písničkářkou Radůzou, která přebásnila If Tomorrow Never Comes ze zpěvníku Gartha Brookse, velké hvězdy moderní americké country music.

Booklet obsahuje texty písní a rozhovor Miloše Skalky s Karlem Gottem. Obal je doplněn sadou nových stylových fotografií Ondřeje Pýchy. Speciálním překvapením je zařazení obrazu, který pro zadní stranu bookletu namalovala Ivana Gottová na přání vydavatelství Supraphon. Málokdo totiž ví, že má Ivana Gottová velký malířský talent. "Když jsem v posledních třech letech navštěvovala Gottovy v jejich domě, občas jsme zavedli řeč i na Karlovo malování. Ten se několikrát zmínil o tom, že jeho žena ráda maluje a občas mi ukázal i její obrazy. Byla jsem velmi mile překvapená, jaký malířský talent Ivana Gottová má, a proto nás v Supraphonu napadlo, že by mohla do bookletu udělat Karlův portrét. Jsme rádi, že vše vyšlo, a vnímáme tento Ivanin osobní počin jako velmi speciální příspěvek a jistou formu vyznání Karlovi a jeho novému albu, které v sobě nese i rodinné téma," dodává ředitelka Supraphonu Iva Milerová.

Ivanu Gottovou od dětství bavilo malování, intenzivněji se ale svému koníčku začala věnovat v době, kdy její manžel podstupoval onkologickou léčbu v nemocnici a rodina procházela těžkým obdobím. "Tak dlouho jsem Karlovy štětce čistila, až jsem si jednou v noci po návratu z nemocnice za plátno také sedla. Malování mi psychicky pomáhalo náročné chvíle manželovy léčby zvládnout," říká Ivana Gottová. Karel Gott k tomu závěrem poznamenal: "Od počátku našeho vztahu se mi přes rameno Ivanka dívala a pozorovala mě při malování. Dnes si spolu ve volných chvílích rádi malujeme a vzájemně se inspirujeme, ale přitom zůstáváme stylem i směrem každý svůj."

Album Ta pravá, které vyšlo v pátek 8. června 2018 u Supraphonu, je atraktivní kolekcí světových evergreenů i novějších písní, výtečně padnoucích do současného Gottova repertoáru. Nahrávky vznikaly ve studiu ORM v průběhu několika let, některé však byly dokončeny až letos v květnu, jako je například duet s Dashou. Na albu jsou výrazné songy typu You'll Be In My Heart, When I Need You, Can't Take My Eyes Off You nebo Hot Stuff, opatřené klasickými i novými texty Eduarda Krečmara, Zdeňka Borovce, Jaroslava Machka, Pavla Cmírala, Richarda Bergmana, Michaela Prostějovského a Miloše Skalky. Milým překvapením je debutová spolupráce s písničkářkou Radůzou, která přebásnila If Tomorrow Never Comes ze zpěvníku Gartha Brookse, velké hvězdy moderní americké country music.

Booklet obsahuje texty písní a rozhovor Miloše Skalky s Karlem Gottem. Obal je doplněn sadou nových stylových fotografií Ondřeje Pýchy. Speciálním překvapením je zařazení obrazu, který pro zadní stranu bookletu namalovala Ivana Gottová na přání vydavatelství Supraphon. Málokdo totiž ví, že má Ivana Gottová velký malířský talent. "Když jsem v posledních třech letech navštěvovala Gottovy v jejich domě, občas jsme zavedli řeč i na Karlovo malování. Ten se několikrát zmínil o tom, že jeho žena ráda maluje a občas mi ukázal i její obrazy. Byla jsem velmi mile překvapená, jaký malířský talent Ivana Gottová má, a proto nás v Supraphonu napadlo, že by mohla do bookletu udělat Karlův portrét. Jsme rádi, že vše vyšlo, a vnímáme tento Ivanin osobní počin jako velmi speciální příspěvek a jistou formu vyznání Karlovi a jeho novému albu, které v sobě nese i rodinné téma," dodává ředitelka Supraphonu Iva Milerová.

Ivanu Gottovou od dětství bavilo malování, intenzivněji se ale svému koníčku začala věnovat v době, kdy její manžel podstupoval onkologickou léčbu v nemocnici a rodina procházela těžkým obdobím. "Tak dlouho jsem Karlovy štětce čistila, až jsem si jednou v noci po návratu z nemocnice za plátno také sedla. Malování mi psychicky pomáhalo náročné chvíle manželovy léčby zvládnout," říká Ivana Gottová. Karel Gott k tomu závěrem poznamenal: "Od počátku našeho vztahu se mi přes rameno Ivanka dívala a pozorovala mě při malování. Dnes si spolu ve volných chvílích rádi malujeme a vzájemně se inspirujeme, ale přitom zůstáváme stylem i směrem každý svůj."

zDROJ SUPRAPHON

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky