Dominika Gottová dorazila do Prahy ! Nazpívala duet !

26.01.2022

Měla toho mnoho na srdci a nestihla to svému slavnému otci říct. Nyní se jí, ale naskytla příležitost. Dominika Gottová totiž ve spolupráci se zpěvákem a hudebním producentem Gabrielem Grillottim natočila písničku "Pro Tebe", ve které se vyznává ze svých pocitů. A nutno říct, že její slova jsou srdcervoucí!

"Zůstala jsem sama a soudí mě, jsem nemilovaná. Když nevím kudy kam, snažím se být jako ty. Uvnitř jsem stejná jako ty, v mém srdci je láska a vůle žít. Ale je těžké rozhodovat se sama. Oči kolem mě neustále sledují, nechtějí chápat, že to nejsi ty. Jejich přísný pohled mě zraňuje a já nemám tvou sílu. Snažím se vše zvládnout, ale jsem sama," tohle jsou pocity Dominiky Gottové, ze kterých se vyznala v baladě, kterou natočila spolu s hudebním producentem a zpěvákem Gabrielem Grillottim.

Nápad vznikl právě na Grillottiho předloňských šedesátinách v pražském Buddha Baru, kam byla Dominika pozvaná jako jedna z VIP hostů. A právě tehdy se rozhodli z jejich vzpomínek na slavného tatínka udělat písničku - dialog mezi dcerou a zemřelým otcem, který si kvůli osudu nestihli některé věci říct.

"Strašně moc mě to bavilo. Byla to pro mě výzva, kterou jsem si přála vždy vyzkoušet," přiznala Dominika, která se sama podílela na tvorbě textu, který následně do písničky převytvořil Petr Vojnar. Jinak ale jde o její upřímnou zpověď.

"Bylo to směrované otci. Moc jsem na něj u toho myslela a byla to zpověď, jak se cítím a co bych mu ráda řekla," přiznává Dominika. Ta nevylučuje, že nejde o její první a zároveň poslední hudební počin.

"Uvidíme. Jedinou překážkou je, že bydlím mimo Českou republiku. Hodně bude, ale záležet na reakcích lidí. Pokud tu píseň přijmou a bude mít kladné reakce, je pravděpodobné, že bych v tom mohla pokračovat," dodává Gottová. A přestože se v některých českých médiích spekulovalo, že by se měla ve své domovině usadit natrvalo, ona tyto spekulace vyvrací.

"V žádném případě se do Česka nestěhuju. Přiletěla jsem sem jenom kvůli tomuto projektu. Při té příležitosti se chci vidět s maminkou a přáteli. Je to na půl pracovní výlet a na půl dovolená," uzavřela nejstarší dcera Karla Gotta, která v pondělí odpoledne odhalila duet s Gabrielem Grillottim s názvem Pro Tebe.

FOTO: Jaroslav Hauer

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky