Do Česka míří Výstava skutečných nahých mužů!

05.11.2018

"Jak jinak oslavit Den svobody, než nahotou?" říká o výstavě její autor.

Za sebou má čtyři výstavy skutečných nahých žen, z toho dvě, velmi úspěšné, uspořádal v Praze. Jedna se uskutečnila vloni v prostorách DUP39, druhá, ta poslední, letos naplnila Tančící dům. Nyní se jejich slovenský autor Mário Petreje rozhodl uspořádat Výstavu skutečných nahých mužů, která se uskuteční 17. - 18. listopadu v prostoru Drive House na ulici Rubešova.

"Jak jinak oslavit Den svobody, než nahotou?" říká o výstavě i o výběru termínu její autor.

"Po veľmi úspešnej Poslednej Výstave skutočných nahých žien, ktorá sa uskutočnila v apríly tohto roka v galérii Tancujúci dom a po tom, čom som pred letom vydal knihu o zrode tohto unikátneho projektu (JA, VOAYER), som sa rozhodol naplniť túžby stoviek ľudí, ktorí sa ma neustále pýtali, kedy budem vystavovať mužov," vysvětluje Mário Petreje důvod, proč se rozhodl uspořádat výstavu skutečných nahých mužů.

"Sloboda je krásny pocit, ktorý však nestačí len oslavovať. Slobodu treba praktizovať. Sám som veľmi potešený, aký veľký záujem byť modelom na tejto výstave, muži prejavujú," říká.

VOAYER: Výstava skutečných nahých mužů se uskuteční v historické budově, v prostoru Drive House, na ulici Rubešova 7 v Praze, kde několik měsíců bydlel také první prezident Československé republiky Tomáš Garrigue Masaryk. Petreje se pro tento prostor rozhodl, proto, že mu připomíná prostory, ve kterých byla úplně první Výstava nahých žen, kterou pořádal v Bratislavě.

O návštěvu této výstavy mají zájem především ženy. Během dvou výstavních dnů, kdy se každý den vystřídají jiní muži, si budou návštěvníci moci prohlédnout více než dvacet skutečných nahých mužů různého věku, postav a rozměrů. A tak, jako jejich "kolegyně" na předchozích výstavách, i oni budou vystaveni v různých BDSM pozicích a doplňcích.

Tak, jak tomu bylo na proběhlých výstavách nahých žen, některých mužů se budou moci návštěvníci i dotknout! Kapacita výstavy, která se uskuteční pouze ve dvou dnech, je však omezena. Vstupenky lze ještě stále zakoupit v předprodejní síti TicketPortal.

"Stačí prísť s otvorenou mysľou, bez očakávaní a o skutočne životný zážitok sa postaráme. Tešíme sa na všetkých, ktorí svoju, ako aj slobodu iných, prídu osláviť priamo na výstavu VOAYER," říká Mário Petreje, autor výstavy.

Reakce některých mužů, kteří budou na výstavě vystaveni:

Model č. 1:

"Jednak jde o celkem zajímavou a svým způsobem prestižní událost, na výstavě Žen jsem zprostředkovaně zahlédl mnoho mě známých modelek, a proto když se naskytla příležitost se zúčastnit obdobné výstavy s muži, tak jsem neváhal ani minutu. Velice si chválím že je tako událost genderově vyvážená a nejsou neustále protěžovány jenom ženy, jejichž nahoty je všude dost, zatímco o nahého muže se dlouho ani nezakopne. V neposlední řadě to je i celkem příjemný přivýdělek. Ideálně bych se chtěl pracovně posunout někam víc tímto směrem, pokud by byla třeba nějaká další příležitost..."

Model č. 2:

"Chci být součástí Výstavy nahých mužů, protože jsem měl přítelkyni, která se zúčastnila Výstavy nahých žen. Byl to pro ní úžasný zážitek. Vyprávěla mi o tom a mě její dojmy hodně zasáhly. Začal jsem toužit zažít tu atmosféru a vidět Výstavu na vlastní oči. To se mi splnilo na Výstavě v Tančícím domě. Přítelkyně tam byla znovu vystavena a já jsem jí záviděl. Líbilo se mi, jak si to dokázala užívat a já to chtěl taky zažít. Chci být dotykový model. Mám moc rád, když se někdo dotýká mého těla. Věřím, že si dotyky hodně užiju a Výstava pro mě bude životním zážitkem. Na dotyky se moc těším. Nahota je pro mě přirozená, mám svoje tělo rád a nestydím se za něj. Myslím, že dnešní společnost už není tak stydlivá a puritánská jako v minulosti."

Model č. 3:

"Myslím si, že je to věc a zážitek, který se nedá nijak jinak zažít. Tento projekt je naprosto jedinečný, a když se mi v hlavě usídlila myšlenka, že bych tohoto mohl být součástí, nedalo se to ignorovat. Vím, že to pro návštěvníky bude obrovský zážitek a pro mě sonda do jejich i mé osobnosti."

htmlkody.info
                                                                          email:spycross@spycross.cz                                                                    
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky